معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

تصمیمات و اقدامات فنی به موقع می تواند سرانه مصرف آب را کاهش دهد

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۱:۳۴
کد خبر: ۷۲۹۶۲۹
تصمیمات و اقدامات فنی به موقع می تواند سرانه مصرف آب را کاهش دهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با یک سری تصمیمات و اقدامات فنی به موقع می توانیم سرانه مصرف آب را کاهش دهیم.
 
 
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در جلسه مدیریت بحران آب استان هرمزگان که با حضور سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به اقدام به موقع مسئولان استان هرمزگان جهت جلوگیری از بروز مشکل در زمینه تامین آب، عنوان کرد: اگر مدیریت تولید باشد اما مدیریت مصرف نباشد نمی توانیم  از بحران عبور کنیم و همیشه باید مجموعه ای از اقدامات همزمان صورت گیرد تا پاسخگوی نیازها باشد.

وی ادامه داد: در شرایط سخت باید تصمیمات سخت گرفته شود و با یک سری تصمیمات و اقدامات فنی به موقع می توانیم سرانه مصرف آب را کاهش دهیم.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این نشست، بیان داشت: یکی از چالش هایی که به علت گرمای بی سابقه و کاهش نزولات آسمانی با آن رو برو هستیم بحران کمبود آب است.

سردار مطیعی افزود: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می کند اما سوابق کشور ما نشان می دهد که ما توان مدیریت بحران ها را داریم و اقدام لازم را صورت خواهیم داد.

رضا پوربابایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: با توجه به شرایط بحرانی آب نیازمند کار عملیاتی و اجرایی هستیم و با توجه به پیامدهای امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خشکسالی لزوم اهتمام و پیگیری جدی در جهت مدیریت این بحران وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز