رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

همکاری پست باعث تسهیل در ارسال کالاهای دانش بنیان می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۹۶۹۷
همکاری پست باعث تسهیل در ارسال کالاهای دانش بنیان می شود
نشست بررسی ظرفیت ها و چالش های پیش روی فناوران پارک علم و فناوری هرمزگان با حضور رئیس پارک، مدیرکل پست و دست اندرکاران اداره کل ارتباطات و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در این شنست با اشاره به ظرفیت های پیش آمده در پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: با ایده های واحدهای فناور پارک هرمزگان بخشی از ظرفیت های هرمزگان به ثمر نشسته است که تداوم و اثر بخشی آن ها مستلزم همکاری بین بخشی است.

وی افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان نیز تضمین های لازم در خصوص خدمات و کیفیت کالای تولیدی فناوران مراکز رشد تحت پوشش خود را خواهد داد که این امر می تواند تضمین کننده کیفیت کالا و خدمات ارائه شده باشد.

فتی با اشاره به نوع فعالیت متنوع فناوران در پارک هرمزگان گفت: برخی شرکت ها در ارسال مرسوله و تحویل به مشتریان هزینه بالایی متحمل می شوند که همکاری پست و از استفاده از ظرفیت این مجموعه می تواند به فناوران کمک کند.

در ادامه این جلسه عبدالعظیم ترابی زاده مدیرکل پست هرمزگان با بیان اینکه کمک به فناوران و شرکت های دانش بنیان دغدغه کاری من است، افزود: بستر پست کمک کننده است و این آمادگی را داریم تا امکانات موجود را در راستای تسهیل خدمات رسانی فناوران و شرکت های دانش بنیان سوق دهیم.

وی بیان داشت: پست این آمادگی را دارد تا هزینه تمام شده برای کالای دانش بنیان کم شود.

به گفته ترابی زاده، تاکنون قیمت خدمات پست تسهیل کننده و مطلوب ارائه دهندگان خدمات بوده و قیمت های آن نسبت به دیگر بخش ها منصفانه تر است.

مدیرکل پست هرمزگان با تاکید بر اینکه فناوران پارک هرمزگان می توانند روی کمک پست حساب باز کنند، خاطرنشان کرد، زیرساخت ارسال مرسوله ها در پست فراهم است و برنامه ریزی هر یک از شرکت ها بصورت جداگانه هزینه بر است و برای تداوم کار به صرفه نیست.

در این نشست همچنین علاوه بر فناوران پارک علم و فناوری هرمزگان، نمایندگان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان نیز به ارائه مطالبی در این خصوص پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز