مشارکت با ستاد برگزاری همایش عفاف و حجاب

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۶:۲۴
کد خبر: ۷۳۰۸۶۹
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از مشارکت در برگزاری همایش عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب و هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک در این همایش عنوان کرد: حجاب و عفاف نشان دهنده ی شخصیت و اعتقاد هر فرد است و اسلام دو نوع حجاب را در قالب چارچوب مشخص و معین نموده است تا انسان طبق آن چارچوب خاص حرکت کند. در غیر این صورت انسان با سایر موجودات خداوند هیچ فرقی ندارد، لذا انسان می بایست هر دو نوع حجاب درون و برون را رعایت کند.

وی عنوان کرد : برگزاری و تشکیل میتینگ های عفاف و حجاب از سوی رابطین امور بانوان دستگاههای اجرایی در مرکز و توابع شهرستان می تواند در بسط و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف مؤثر واقع شده و برنامه ریزی و تهاجم فرهنگی دشمنان را در این زمینه خنثی نماید.

در ادامه عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان بستک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد به حمله دست بزند بایستی به اصالت ها حمله کند و ریشه را از بین ببرد.

وی افزود: از پوشش برای انسان، علاوه بر حفاظت فیزیکی، بخشیدن ارزشمندی، وقار و آراستگی به افراد است و از آنجایی که دشمن می داند پاکی و انسجام جامعه اسلامی متکی به حجاب است لذا با القائات خود، کوچک شمردن گناه را در زمینه بی حجابی و دیگر شئونات اسلامی به جامعه تلقین می کند.

فرماندار بستک تاکید کرد: ضروریست که بانوان در پاسداری از فرهنگ اصیل، غنی و ارزش های فرهنگی تلاش بیشتری داشته و از آسیب های آن در برابر فرهنگ غلط بیگانه جلوگیری کنند.

از جمله برنامه های جنبی این همایش می توان به برگزاری نمایشگاه کتاب، پوستر  عفاف و حجاب، پوشش بومی محلی و مسابقه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف اشاره نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز