مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

بازدید سرزده از دهیاری ها با هدف ساماندهی و بهبود نظارت بر عملکرد دهیاری ها انجام می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۸۷۴
بازدید سرزده از دهیاری ها با هدف ساماندهی و بهبود نظارت بر عملکرد دهیاری ها انجام می شود
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: با هدف ساماندهی و بهبود نظارت بر عملکرد دهیاری ها، بازدید سرزده از دهیاری ها در برنامه کاری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان قرار گرفته است.
 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی سالاری با اشاره به بازدید سرزده از دو دهیاری روستاهای ایسین و چهچکور بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، عنوان کرد: با هدف ساماندهی و بهبود نظارت بر عملکرد دهیاری ها، بازدید سرزده از دهیاری ها در برنامه کاری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در بازدید از دو دهیاری روستای ایسین و چهچکور از نزدیک در جریان مشکلات روستائیان مراجعه کننده قرار گرفتیم و تمامی اسناد صادر شده بررسی و صحبت های روستائیان مراجعه کننده شنیده شد و دستور بررسی و اقدام فوری در جهت مرتفع نمودن مشکلات مراجعین صادر شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: عمده مشکلات روستائیان مراجعه کننده به دهیاری ها پیرامون خدمات آب و برق و صدور پروانه ساختمان در حوزه روستا است.

سالاری تصریح کرد: بازدید از دهیاری ها از طرف این اداره کل کاملا سرزده و بدون هماهنگی است و به منظور شناسایی معضلات و آسیب های موجود در سیستم خدمات رسانی دهیاری ها و تقویت نظارت بر آنها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده مشکلات دهیاری ها به علت عدم اشرافیت به قوانین و ضوابط و عدم نظارت کافی بر این نهادهاست، اظهار داشت: مقرر شده است، دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی بیشتر برای دهیاری ها برگزار شود و بازدید هفتگی و سرزده از دهیاری ها  صورت گیرد و در صورت مشاهده تخلف و انحراف از حدود قانونی، متخلفان به مراجع صلاحیت دار جهت رسیدگی ارجاع می شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز