دستور استاندار هرمزگان برای بازدید معاونین استانداری از دستگاه های اجرایی:

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری از شرکت آب منطقه ای هرمزگان بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۲۱:۰۶
کد خبر: ۷۳۴۵۴۴
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری از شرکت آب منطقه ای هرمزگان بازدید کرد
در پی دستور استاندار هرمزگان مبنی بر بازدید معاونین استانداری از دستگاه های اجرایی استان، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از بخش های مختلف شرکت سهامی آب منطقه ای استان هرمزگان بازدید و در جریان میزان خدمات رسانی به مردم شریف استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، درپی دستور همتی استاندار هرمزگان مبنی بر ضرورت بازدید و سرکشی معاونین استانداری از دستگاه های اجرایی استان به منظور بررسی  نحوه ارائه خدمات به مردم شریف استان و شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی استان، دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسع منابع استانداری در اولین مرحله از بازدید های میدانی خود از دستگاه های اجرایی استان با همراهی مسعود پاکزاد مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری ، ملایی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان و معاونین این شرکت  از بخش های مختلف آب منطقه ای استان بازدید بعمل آورد.

در این بازدید معاون اقتصادی استاندار هرمزگان از بخش های مختلف شرکت سهامی آب منطقه ای استان نظیر میز خدمت، مهندسی رودخانه ها ،کمیسیون رسیدگی به امور آب های زیرزمینی ، بخش برنامه ریزی و تخصیص آب، کمیته مدیریت منابع آب بازدید  و از نزدیک  در جریان چگونگی نحوه خدمات رسانی به مردم شریف استان قرار گرفت.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در جریان این بازدید گفت: تقویت میز خدمت با توجه به تاکیدات استاندار محترم استان در این رابطه در دستگاه های اجرایی به ویژه شرکت سهامی آب منطقه ای استان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

او با تاکید بر بهبود هر چه بیشتر ارائه خدمات به مردم شریف استان، خاطرنشان کرد: ارائه بخش مهمی از خدمات به مردم شریف استان توسط شرکت سهامی آب منطقه ای به صورت الکترونیکی از اقدامات مهم این شرکت می باشد که باید به صورت الگو به سایر دستگاه های اجرایی استان تسری داده شود تا مردم شریف استان از منزل خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی پیگیری نمایند.

حیدری اظهار داشت: نظارت، تقویت و افزایش اختیارات ادارات شهرستانی برای بهبود خدمات به مردم شریف استان در شهرستان ها موضوع مهم دیگری است که مدیران دستگاه های اجرایی استان از جمله شرکت سهامی آب منطقه ای استان باید در دستور کار خود قرار دهند.

اوبا اشاره به شرایط منابع آبی استان، عنوان کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی ها  در استان شرکت سهامی آب منطقه ای استان وظیفه بسیار مهمی در حفاظت از منابع آبی استان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز