اکرمی خواستار شد؛

مشاوران امور بانوان دستگاه ها مسائل و دغدغه های بانوان هرمزگان را رصد کنند

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۷:۱۲
کد خبر: ۷۳۴۵۶۳
مشاوران امور بانوان دستگاه ها مسائل و دغدغه های بانوان هرمزگان را رصد کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی، نهادها و دانشگاه ها با رصد مسائل و مشکلات دختران و زنان استان می توانند با برنامه ریزی و شناخت بهتری در راستای رفع مشکلات جامعه هدف خود گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست مشترک مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و دانشگاه های استان هرمزگان، عنوان کرد: برای رفع مشکلات ابتدا باید آنها را شناسایی کرد و به همین منظور مشاوران امور بانوان استان با رصد مسایل و دغدغه های زنان و دختران استان می توانند شناخت بهتری از مشکلات پیدا کنند.

او اضافه کرد: پس از رصد جامعه هدف و شناسایی مشکلات می توان با اولویت بندی لازم اقدام به رفع مسائل اولویت دار کرد که این امر موجب سرعت بخشیدن به حل مشکلات و رضایت مندی بانوان استان خواهد شد.

اکرمی به نبود فضای تفریحی ویژه بانوان در نوار ساحلی استان اشاره و بیان کرد: اینکه در ساحلی با وسعت بیش از دو هزار کیلومتر استان هرمزگان فضای تفریحی ویژه بانوان وجود ندارد، قابل توجیه نیست.

اوخاطرنشان کرد: نبود فضای تفریحی، ورزشی و گردشگری مناسب در ساحل هرمزگان یکی از ضعف های استان است، کفر نعمت به معنی درست استفاده نکردن از نعمت های خداوند است و عدم بهره برداری درست از این ساحل پهناور مصداق کفر نعمت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مطالبه گری را حق بانوان دانست و بیان داشت: بانوان با مطالبه گری به حق می توانند مسیر پیشرفت را به روی خود باز کنند.

او بانوان را عناصر اصلی در پیشرفت یک جامعه دانست و اضافه کرد: چنانچه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه منفعل باشند آن جامعه شادابی خود را از دست خواهد داد و سلامت اجتماعی جامعه در گروه وجود بانوان فعال و سالم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز