با انبارهای بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۱:۳۱
کد خبر: ۷۳۷۲۱۳
با انبارهای بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در اولین جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا اظهار داشت: این ستاد در سایر شهرستانها با رویکرد بررسی انبارها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛مسعود پاکزاد چنین گفت:اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه مخودش شده است و نیاز است با شناسایی انبارهای غیرمجاز  و تزریق کالا در سطح عرضه این اعتماد بازگردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این جلسه از برخورد با انبارهای بدون مجوز رسمی تحت عنوان احتکار نام برد.

خلیل قاسمی افزود: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت ها و پیشگیری از کمبودهای احتمالی ناشی از عرضه کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء انبارهای استان رصد خواهد شد.

وی کالاهای هدف مذکور را غلات منجمله گندم خوراکی، گندم دامی، جو و برنج سفید؛ کالاهای اساسی همانند روغن نباتی سوخته شده، روغن خام، شکر خام، شکر سفید، کره؛ مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و شیر خشک صنعتی، نهاده ها منجمله جوجه یکروزه، تخم مرغ نطفه دار، ذرت دامی، کنجاله سویا، سبوس گندم و دانه های روغنی شامل سویا، آفتابگردان، کلزا و کانولا؛ مواد اولیه تولید، حبوبات، لوازم خانگی مانند یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون تولید داخلی؛ لوازم یدکی و لاستیک سبک و سنگین؛ کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه؛ انواع پودر شوینده؛ مصالح ساختمانی  شامل محصولات فلزی پرمصرف و سیمان) عنوان کرد.

قاسمی از گزارشات مردمی به عنوان یک منبع موثق در این زمینه یاد کرد و افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از انبارهای غیرمجاز در محلات و ... به سامانه 124 اطلاع دهند تا بازرسان سازمان و تعزیرات حکومتی در یک اقدام سریع آنان را کشف و ضبط نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز