گروه مرز بانی استان هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آبی بندرلنگه

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۰:۵۴
کد خبر: ۷۴۰۵۴۵
کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آبی بندرلنگه
فرمانده مرزبانی استان از توقیف بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آبی شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛سرهنگ"علی اصغر خرم روی"در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت:مرزبانان شهرستان بندرلنگه با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان کالا در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

 وی افزود:مرزبانان با اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی حوزه استحفاظی،موفق شدند با توقیف یک فروند شناور موتورلنج تجاری انواع کالای قاچاق شامل:105دستگاه آبمیوه گیری،111هزارو600ثوب البسه،960جفت کفش،یک هزارو80دستگاه اسپیکر،6هزار قطعه لوازم یدکی کولر،21هزارو600 رشته لامپ،120دستگاه ماساژور،56هزارو240متر پارچه،144دستگاه یخچال،380 دستگاه کولر و غیره را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ"خرم روی"بیان داشت:در این عملیات یک فروند شناور موتورلنج تجاری حامل و فعال در امر قاچاق توقیف و 6 نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان بندرلنگه شدند.

وی اذعان داشت:کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را 50 میلیارد و 447 میلیون و 200 هزار ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه تصریح کرد:با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم انقلاب با عنوان سال"حمایت از کالای ایرانی"نام گذاری شده است،مرزبانان استان هرمزگان با صلابت تر از گذشته در راستای فرامین معظم له،با پدیده شوم قاچاق بی امان مبارزه و عرصه را برا قاچاقچیان و سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز