جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت:

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)شرکت صبا فولاد خلیج فارس

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۵:۲۳
کد خبر: ۷۴۱۰۶۰
افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)شرکت صبا فولاد خلیج فارس
پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)شرکت صبا فولاد خلیج فارس با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ،مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و جمعی از مسولین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در این مراسم بابیان اینکه برای رسیدن به کمال باید از ائمه معصومین است مداد بجوییم گفت :این پایگاه بنام امام حسین (ع)مزین شده که باید منش واخلاق این بزرگوارراهمواره چراغ راه و سرلوحه کارمان قرار دهیم.

سرهنگ علی نژاد افزود :یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج است که بر اساس افق آینده نظام ،این شجره طیبه پایه گذاری شد.

وی ادامه داد:بسیج مختص به داخل ایران نیست بلکه فرا منطقه ای است و راه رسیدن به ایده ال از طریق منش و تفکر بسیجی میسر است.

سرهنگ علی نژاد با بیان اینکه یکی از موارد صدور انقلاب تفکر بسیجی است بیان کرد:امروز تفکر بسیجی در دنیا جاباز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به اینکه آینده دنیا از آن انقلاب و اسلام است اظهار داشت : در شرایط اقتصاد کنونی جامعه، بیش از همیشه نیاز به تفکر بسیجی داریم .

در ادامه مدیر عامل شرک تصبا فولادخلیج فارس نیز گفت :افتتاح این پایگاه در ماه ذی الحجه را به فال نیک گرفته و امید واریم که مایه خیر و برکت در صبا فولاد خلیج فارس شود.

یزد خواستی افزود :باید برآیندی ایجادکنیم که فرهنگ و تفکر بسیجی بر همه امور حاکم شود.

وی ادامه داد :اولین محصول آزمایشی صبا فولاد در اسفند سال ۹۶تولید شدکه آهن اسفنجی به صورت بریکت گرمبود.

یزد خواستی با بیان اینکه۹۵ درصدمحصول تولیدی صبافولادخلیج فارس صادرمی شود بیان داشت :در کشور اولین تولید کننده بریکت گرم ودر خاور میانه سومین تولید کننده هستیم .

وی تصریح کرد : در فرآیند نگرش امروز فکر می کنیم تنها سرمایه کشور نفت است این در حالی است که منابع در امدی مختلفی از جمله همین فولاد در کشور وجود دارد که با تفکر و‌منش بسیجی می توان از ان بهترین بهره را برد.

سرهنگ درویشی ،جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بندرعباس نیز در این آیین گفت :وقتی پایگاه مقاومت بسیج افتتاح می شود تکلیفی دو چندان بر عهده ما گذاشته می شود که باید برای تولید ملی جهادی اقدام کنیم و با کیفیت ترین کار را تحویل دهیم.

وی بیان داشت :بسیج وصل به زمان و مکان نیست ،بنابراین در هر کجا و سمتی هستیم باید با تفکر بسیجی کار کنیم و بهترین و با کیفیت ترین تولید را داشته باشیم.

سرهنگ شهبازی ، فرمانده بسیج اداری و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس نیز در ادامه گفت : در برهه ای که دشمنان داخلی و خارجی برای از رده خارج کردن تولیدات داخلی کمر همت بسته اند یک مدیر جهادی و ولایتمدار با روحیه جهادی توانست شرکت را به تولید برساند.

وی ادامه داد: پایگاه مقاومت امام حسین (ع)صبا فولاد خلیج فارس به در خواست و پیگیری مدیر عامل  این مجموعه تصویب و ابلاغ شد که امید واریم وجودو حضوراین پایگاه درعملکرد مجموعه احساس شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز