معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:

ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های اجرایی مستقر در قشم

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۰:۴۷
کد خبر: ۷۴۱۴۱۶
ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های اجرایی مستقر در قشم
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: وجود وحدت رویه مشخص بین دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان قشم برای پیشبرد امور مردم و سرعت بخشیدن به فعالیت های سرمایه گذاری با محوریت فرمانداری شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی موانع توسعه فعالیت های سرمایه گذاری در جزیره قشم، عنوان کرد: رعایت مصالح عمومی ، منافع مردم و حرکت در مسیر اجرای صحیح قانون سرلوحه کار تمامی مدیران است.

وی با اشاره به اهمیت وجود حاکم بودن وحدت رویه مشخص در بین دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: وجود  وحدت رویه مشخص بین دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان قشم اعم از سازمان منطقه آزاد و سایر دستگاه های اجرایی مستقر با محوریت فرمانداری شهرستان برای تسریع در روند حل مشکلات مردم ضروری است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: نبود یک  وحدت رویه مشخص بین دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان  قشم باعث ایجاد برخی نارضایتی ها که گردیده است که با محوریت فرمانداری این شهرستان باید مرتفع شود.

حیدری بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم برای حاکم شدن یک وحدت رویه مشخص در جزیره قشم برای پیشبرد امور مردم این شهرستان با فرمانداری قشم به عنوان نماینده عالی حاکمیت تعامل و همکاری کند.

وی با اشاره به اهمیت وجود یک وحدت رویه مشخص در برای تسریع در روند فعالیت های سرمایه گذاری در سطح شهرستان قشم، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد برای پیشبرد امور سرمایه گذاری در شهرستان قشم نسبت به رفع برخی موانعی که در روند جذب سرمایه گذاری ها وجود  دارد با دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز