بیستمین ایده شو توسط سوی پارک علم و فناوری و آبفای هرمزگان برگزار شد؛

معرفی نفرات برگزیده دومین ایده شو آب هرمزگان

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۵:۳۵
کد خبر: ۷۴۱۴۸۶
معرفی نفرات برگزیده دومین ایده شو آب هرمزگان
نفرات برگزیده بیستمین رویداد ایده شو هرمزگان و دومین ایده شو آب با موضوع بهینه سازی مصرف آب با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛این رویداد با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان، معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری، مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری، ایده پردازان و فناوران برگزار شد.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان در این رویداد با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب و لزوم مدیریت مصرف آن گفت: برگزاری این رویدادها قدمی در راستای مدیریت مصرف است و می تواند به فرهنگ سازی مصرف درست آب کمک کند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری و آب و فاضلاب شهری هرمزگان همکاری نزدیکی در رفع مشکلات آبی استان هرمزگان دارند، خاطرنشان کرد، با برگزاری این رویدادها در تلاش هستیم تا مشارکت شهروندان و بخصوص افراد صاحب ایده را در صرفه جویی آب بیشتر کنیم.

نصیری بیان داشت: ما به عنوان حامی فناوران تلاش می کنیم از ایده هایی که قابلیت اجرایی داشته باشند حمایت کنیم.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین تاکید کرد، موفقیت تیم ها در پشتکار و فراهم آوردن تیم اجرایی قوی است که برای تداوم و موفقیت کار باید به آن توجه کرد.

در این رویداد همچنین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان با استقبال از ایده های مطرح شده گفت: ما در محیط زیست و آب با محدودیت هایی مواجه هستیم و رفع این محدودیت و راه حل های آن از ایده هایی است که فکرهای خلاق و مغزهای متفکر به ما می دهند.

وی با قدردانی از مشارکت ایده پردازان ابراز امیدواری کرد که بتوان از این ایده ها حمایت کرد.

حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این جلسه گفت: 11 نفر به عنوان ایده پرداز در این جلسه به ارائه ایده خود پرداختند.

وی افزود: پس از ارائه ایده با رای هیات داوران و شرکت کنندگان پنج ایده به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت سه ایده به عنوان ایده برگزیده معرفی شدند.

رئیسی بیان داشت: در پایان رویداد، ایده مریم آئین پرست با عنوان آبیاری زیر سطحی، ایده ام البنین حاجبی پوری با عنوان اجرای ویدئو آرت برای آموزش رفتار شهروندی و ایده اسماعیل اسماعیلی با عنوان طراحی و ساخت بازی برای پلتفرم موبایل در حوزه بهینه سازی مصرف آب به ترتیب به عنوان ایده های اول تا سوم انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز