مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

ایده های نو در حوزه کارآفرینی و اشتغال مورد حمایت قرار می گیرند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۱:۰۶
کد خبر: ۷۴۳۰۸۵
ایده های نو در حوزه کارآفرینی و اشتغال مورد حمایت قرار می گیرند
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از ایده های نو در زمینه کارآفرینی استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛مسعود پاکزاد در نشست مشترک دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل امور مالیاتی و خانه مدیران کارآفرین استان هرمزگان، عنوان کرد: باید به سمت ایده های نو در اشتغال و کارآفرینی حرکت کنیم و از ایده های نو در زمینه کارآفرینی استقبال و حمایت می کنیم.

وی افزود: علاوه بر اشتغال جدید باید اشتغال موجود را حفظ و مورد حمایت قرار دهیم که فعالسازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان در راستای تقویت همین نگاه و رویکرد است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: وظیفه ذاتی ما حمایت و کمک به بخش خصوصی و تشکل های مردمی است که تشکل های کارآفرینی و کارآفرینان در اولویت قرار دارند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های مریدی مدیرکل امور مالیاتی استان این تلاش ها را در راستای تحقق تولید و اشتغال و منویات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

پاکزاد ضمن قدردانی از مجموعه خانه مدیران کارآفرین و هیات مدیره آن از زحمات نادری پور مدیرعامل این خانه در مدت فعالیت خود تشکر کرد و از این تشکل صنفی به عنوان بازوی مهم در تصمیم گیری ها نام برد.

در این نشست مریدی مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان به تشریح اقدامات در زمینه کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینی پرداخت و اعضای خانه به طرح دغدغه ها و دیدگاه ها و انتظارات خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز