با حضور استاندار هرمزگان؛

نمایشگاه مد و لباس سنتی اداری خلیج فارس افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۷:۳۷:۱۷
کد خبر: ۷۴۵۴۹۴
نمایشگاه مد و لباس سنتی اداری خلیج فارس با حضور استاندار هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در آئین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه سراسر هرمزگان از فرهنگ غنی و اصیل برخوردار است، عنوان کرد: در زمینه لباس های سنتی و بومی، هرمزگان از غنای بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: این لباس ها منطبق با پوشش اسلامی و ایرانی است و باید در جهت معرفی و ترویج استفاده از آنها، تلاش شود.

استاندار هرمزگان افزود: خوشبختانه با طراحی های صورت گرفته این لباس ها جهت استفاده کارمندان ادارات طراحی شده که باید براساس نیاز بازار تولید و عرضه شود.

همتی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان زنجیره ای از تولید و ارائه این لباس ها در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد کرد که اشتغالزایی خوبی نیز در پی خواهد داشت.

وی گفت: برپایی نمایشگاه لباس هاس سنتی اداری گام مهمی برای معرفی و عرضه این لباس هاست که موجب حفظ و ترویج بیشتر استفاده از این نوع لباس خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بنا بر دستور استاندار هرمزگان در جشنواره خلیج فارس امسال مبنی بر استفاده بانوان از پوشش های بومی در محل ادارات، با اتکا به ظرفیت های مد و لباس استان، کارهای پژوهشی در این حوزه انجام و در مرحله اول ، 18 لباس طراحی و در این نمایشگاه ارائه شده که تا هشتم شهریور به صورت صبح و عصر پذیرای عموم مردم در فرهنگسرای طوبی بندرعباس می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز