در هفته دولت توسط فرماندار جاسک صورت گرفت؛

تجلیل از مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک به عنوان مدیر نمونه شهرستان

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۵۸:۰۱
کد خبر: ۷۴۶۵۳۹
همزمان با هفته دولت دو نفر از کارمندان به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک توسط فرماندار این شهرستان با اهدای لوح و تقدیرنامه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛مهندس محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک با اهدای لوح سپاس از عملکرد دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک به عنوان مدیر نمونه شهرستانی تجلیل کرد.

وی گفت: در این آیین با گرامیداشت هفته دولت از تلاش مدیران و کارکنان ادارات دولتی در خدمات رسانی شایسته باید قدردانی شود.

رادمهر افزود: به برکت وجود وحدت بین مسئولان و مردم ارائه خدمات دولتی در این شهرستان به نحو شایسته ای بوده است. و امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشد.

دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت درمان جاسک ضمن تبریک هفته دولت گفت: باید از این فرصت مسئولیت که امانت الهی است؛ برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت و اینکه در این هفته مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه گوناگون آشنامی شوند؛ ابراز کرد: شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به ویژه به محرومان ارائه دهند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز