معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

شهرستان رودان به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحول شده است

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۹:۱۴
کد خبر: ۷۴۶۵۶۳
شهرستان رودان به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحول شده است
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهرستان رودان به شهرستانی متحول و آباد تبدیل گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛دکتر ایرج حیدری در جریان سفر به شهرستان رودان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان و برخی فعالان اقتصادی رودان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات بسیاری برای کشور بوده است و  خدمات بزرگی در زمینه های مختلف در مناطق مختلف کشور به برکت این نظام صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همچنان شاهد افتتاح پروژه های بزرگ عمرانی در اقصی نقاط کشور از جمله هرمزگان هستیم.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: خدمات نظام مقدس اسلامی ایران متعلق به مردم است و مسئولین نظام برامده از خواست و اراده مردم هستند.

حیدری عنوان کرد: با وجود ارائه خدمات گسترده در مناطق مختلف کشور، باز هم کمبودات و اشکالاتی نیز وجود دارد و باید در راستای رفع کاستی ها و حل مشکلات حرکت کرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: وضعیت شهرستان رودان در قبل از انقلاب با بعد از آن قابل مقایسه نیست و این شهرستان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خدمات گسترده ای در زمینه های مختلف بهره مند گردیده است و به شهرستانی متحول،  آباد و  برخوردار تیدیل شده است.

وی با اشاره افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت در سطح استان و شهرستان رودان، خاطرنشان کرد: در این هفته در مجموع 72 پروژه عمرانی در شهرستان رودان در زمینه های مختلف عمران شهری ، عمران روستایی، آبرسانی ، برق رسانی ، خدماتی ، کشاورزی ، آموزشی ، بهداشتی درمانی، ورزشی و غیره  با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان افتتاح  و  کلنگ زنی خواهند شد.

وی افزود: تمام امکانات دولت برای خدمت به مردم و برای آنها می باشد و ان شاء الله بتوانیم قدردان کسانی  که زمینه خدمت رسانی مسئولان برای مردم را فراهم نمودند، باشیم.

حیدری خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر نظام  مقدس جمهوری اسلامی کسانی بودند که زمینه آبادانی کشور و فرصت خدمت رسانی را برای همگان فراهم نمودند که امیدواریم بتوانیم قدردان راه آنها با استقامت باشیم و با تلاش، وحدت، کوشش و کار جهادی  بتوانیم از این مقطع حساس عبور نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز