آغاز به کار سومین نمایشگاه خیابانی پارسیان با عنوان نخل

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۶:۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۴۸۶۷۳
آغاز به کار سومین نمایشگاه خیابانی پارسیان با عنوان نخل
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان : سومین نمایشگاه عکس خیابانی با عنوان نخل در نگارخانه خیابانی «اَفتَو» فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان؛ محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان گفت: نگارخانه افتو از اول فروردین فعالیت خود را آغاز کرد و امروز شاهد سومین نمایشگاه در این نگارخانه هستیم.

وی افزود: نگارخانه خیابانی افتو با ظرفیت 14 قطعه عکس از این ماه به صورت ماهیانه فعالیت خواهد کرد و انجمن عکس شهرستان با طرح موضوعات مختلف هنرمندان را به مشارکت در این نمایشگاه دعوت می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان خاطرنشان کرد: این فصل با توجه به فعالیت های برداشت خرما و جنب و جوش در این حوزه موضوع مسابقه و نمایشگاه مرداد به موضوع نخل و فعالیت های اجتماعی وابسته اختصاص یافت.

اسدی همچنین گفت: در مجموع حدود 289 عکس به دبیرخانه انجمن عکس پارسیان ارسال شد و انتخاب تصاویر توسط آقایان حسن صادقی و عبدالرضا شیبانی انجام شد و در پایان آقای نورالدین عابدی توانست مقام اول این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی پارسیان در پایان اظهار داشت: موضوع شهریور نگارخانه به موضوع کهنسالی اختصاص یافته است و هنرمندان با این عنوان و موضوعات مطرح شده می توانند تصاویر خود را به دبیرخانه انجمن عکس شهرستان پارسیان ارسال کنند.

گفتنی است: همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس نخل تصویری از فرماندار جدید شهرستان که توسط اعضا انجمن عکس پارسیان ثبت و چاپ شده بود به فرماندار شهرستان اهدا گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز