مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان:

تلفن گویای ۱۱۱۸ آب منطقه ای هرمزگان راه اندازی شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۶:۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۴۸۶۷۵
مدیردفترروابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان از راه اندازی سامانه تلفن گویای 1118 درراستای پاسخگویی، ارتقا خدمات و براورد نیاز مشترکین این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مجید لشکری در خصوص راه اندازی این سامانه بیان کرد: ارائه موفقیت آمیز خدمات مورد نیاز ارباب رجوع، متقاضیان و مشتریان وابسته به این است که افراد در تمامی سطوح خود را مسئول وموظف به براورده ساختن نیازهای مراجعین در ارائه بهتر خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بدانند.

وی افزود: سیستم ثبت شکایات مردمی با امکان ارائه کد رهگیری و ثبت درخواست های واصله به عنوان فرصتی جهت بهبود و اصلاح امور برای رضایتمندی بیشتر بهره برداران و ارباب رجوع است، از این رو در راستای رضایتمندی مراجعین و با هدف ایجاد وحدت رویه، راه اندازی سیستم ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی یک مقوله لازم و ضروری در شرکت سهامی آب منطقه ای تشخیص داده شد.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در راستای اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت اقدام به راه اندازی سامانه ثبت پاسخگویی به شکایات و سامانه تلفن گویا جهت دریافت و ثبت شکایات و پیشنهادات بهره برداران مراجعین و حتی کارکنان شرکت کرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان در ادامه درباره هدف راه اندازی سیستم تلفن گویا اظهار کرد: رسیدگی موثر به شکایات، ارتقا کیفیت و مدیریت شکایات و سعی بر ارتقا کیفیت خدمات از اهداف اصلی راه اندازی این سامانه است.

لشکری اضافه کرد: تلفن گویا از طریق راهنمایی بهره برداران و متقاضیان و درخواست کنندگان خدمات به سمت بخش مورد نیاز آنان سبب جلوگیری از ارتباطات تلفنی غیر ضروری با داخلی های غیر مرتبط شود همچنین از این طریق در وقت و انر‍ژی نیزصرفه جویی می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلفن گویا میتواند به عنوان یک راه اطلاع رسانی سریع در نظر گرفته و از پاسخگویی تکراری پرسنل جلوگیری شود عنوان کرد: راه اندازی این سامانه نشانگر اعتبار شرکت است به این صورت که تماس گیرنده پس از شنیدن صدای تلفن گویا به مقصد مورد نظر اعتبار بیشتری میدهد.

این مسئول یاداور شد: در بسیاری از مواقع مردم به دلایلی علاقمند به طرح گلایه ها یا انتقادات خود به صورت مستقیم با کارکنان و یا در مورد کارکنان نیستند پیوند تلفن گویا با بخش انتقادات و پیشنهادات فرصتی را فراهم میکند تا مردم مسایل یا مشکلاتی که از طریق بدنه شرکت قابل انتقال نیستند را به طور مستقیم با مدیر در میان بگذارد.

لشکری افزود: در طرح سامانه تلفنی در نظر است فرایند پیگیری و نتیجه درخواست را در همین منوی تلفنی قرار گرفته و هر فرد با وارد نمودن کد مربوط در جریان وضعیت درخواست خود قرار بگیرد و سیستم تلفنی به صورت خودکار اقدامات بعدی که باید توسط درخواست کننده خدمت صورت گیرد را اطلاع رسانی کند.

وی در ادامه تشریح کرد: با راه اندازی این سیستم مدت پاسخگویی به مشترکین به حداقل خواهد رسید و در این راستا با اطلاع رسانی مناسب به مشترکین مبنی بر ضبط مکالمه در صورت عدم پاسخگویی، از ارسال پیام و یا شکایت خود و بررسی آن در اسرع وقت اطمینان حاصل می شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان در خصوص کاربرد تلفن گویا در سیستم های مدیریت شکایات، انتقادات و پیشنهادات نیز گفت: کاربر با ورود به سیستم به درج شکایت خود پرداخته و ان را در یک فرم ویژه همراه با یک کد رهگیری منحصر به فرد ثبت کند همچنین کاربر با بکارگیری کد رهگیری خود، قادر به کنترل وضعیت جاری شکایت مطرح شده خویش بوده و اصطلاحا ان را به خوبی رصد کند.

این مسئول با بیان اینکه پس از رسیدگی به مشکل کاربر به وی اطلاع داده می شود بیان کرد: تلفن گویا به راحتی قادر به دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات ، از سوی کاربران و نیز اطلاع رسانی دقیق و به موقع به آنان بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی خواهد بود.

لشکری در پایان تاکید کرد : سامانه تلفن گویا از سرعت عملکرد بالایی برخوردار بوده و منجر به سرعت دهی به امر خدمات رسانی نیز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز