در نشستی صورت گرفت؛

اعضای هیات رئیسه انجمن هلدینگ‌های ایران انتخاب شدند

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۷:۱۳
کد خبر: ۷۴۹۲۵۴
در نشست اعضای هیات مدیره انجمن هلدینگ های ایران، پس از رأی‌گیری، حامد واحدی به عنوان رئیس، ابوالفضل روغنی به عنوان نایب‌رئیس اول و جعفر ربیعی به عنوان نایب‌رئیس دوم، انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛اعضای هیات مدیره انجمن هلدینگ های ایران طی نشستی برای تعیین اعضای هیات رئیسه، انتخابات برگزار کردند که بر اساس آرای به دست آمده حامد واحدی به عنوان رئیس، ابوالفضل روغنی به عنوان نایب‌رئیس اول، جعفر ربیعی به عنوان نایب‌رئیس دوم، مهدی شریفی نیک‌نفس به عنوان خزانه‌دار و داوود مختار پور به عنوان منشی انتخاب شدند.

در این نشست احمد پورفلاح، مشاور ارشد رئیس اتاق ایران، کنار هم قرار گرفتن دولت و بخش خصوصی را مهم‌ترین ویژگی انجمن هلدینگ های ایران برشمرد و تأکید کرد: طبق تجربیات جهانی، چنین انجمن‌هایی قادرند حتی در سطح بین‌المللی نیز حضور جدی داشته باشند و به عنوان مشاور در کنار دولت قرار گیرند.

وی ادامه داد: این گروه می‌تواند با در اختیار داشتن 80 تا 90 درصد اقتصاد، رو به جلو حرکت کند. از طرفی در شرایط امروز، کنار هم نشستن دولت و بخش خصوصی را باید به فال نیک گرفت و بستر لازم برای رشد این انجمن را فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز