مدیر کل تعاون وکار هرمزگان؛

تاکید مدیر کل تعاون وکار هرمزگان بر استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی در کاهش آسیبهای اجتماعی جامعه هدف

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۷:۱۳
کد خبر: ۷۵۶۳۱۲
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت استان را جامعه کارگری و تحت پوشش تامین اجتماعی تشکیل می دهد بر استفاده از ظرفیت و همکاری همه جانبه نیروی انتظامی در خصوص پیشگری و کاهش آسیب های اجتماعی در بین جمعیت کارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مهندس سلیمی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد، افزود: زحمات دکتر امیری با تلاشهای زیاد و مستمری که در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمه شدگان انجام داده است، مشهود است.

در این نشست مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان داشت: در نیمه اول امسال با مساعدت های سازمان مرکزی و تلاش شبانه روزی پرسنل مجموعه درراستایارائه ی خدمات بهتر به بیمه شدگان در سطح استان اقداماتی صورت گرفته است.

مریم امیری افزود: ارتقاء رادیولوژی بیمارستان خلیج فارس ، ارتقاء فضای فیزیکی درمانگاه قشم ، فعال کردن واحد مامایی و دندانپزشکی در درمانگاه جاسک، جذب پزشک برای درمانگاه رودان و تخصصی کردن خدمات درمانگاه بعثت بندرعباس از جمله این اقدامات است.

 

وی همچنین از استقرار واحد صدور شناسنامه در بیمارستان خلیج فارس خبر داد و گفت : طی پنج ماهه اول سالجاری حدود 4 هزار مورد زایمان در بیمارستان خلیج فارس انجام شده که  که این واحد می تواند موجب سهولت دریافت شناسنامه وکاهش مراجعات به ادارات گردد.

 

امیری همچنین افزود : ١١ درصد از تخت های بستری استان دراختیار بیمارستان خلیج فارس است اما طبق آمار ٥ ماه امسال ،این بیمارستان ٣٨/٥ درصد کل مراجعات بستری استان را پوشش می دهد که بار کاری زیادی را برای پرسنل بیمارستان موجب شده است .با این وجود اورژانس بیمارستان مقام دومین اورژانس در بیمارستان های بالای٢٠٠ تختخواب سازمان تامین اجتماعی در کشور را از لحاظ عملاکردی کسب کرد.

 

وی درخصوص پرداخت مطالبات نیز از پرداخت ٦٠درصد مطالبات مراکز دانشگاهی تا تیرماه ٩٧ خبر داد و گفت : مطالبات مراکز دانشگاهی و اکثر مراکز خصوصی تا بهمن ٩٦بطور کامل تسویه شده است. 

 

این جلسه با حضور نماینده ای از پلیس فتا جهت ارائه گزارشی از فعالیت هاو آشنایی اعضاء با جرایم و مخاطرات فضای مجازی و راهکار های جلوگیری از مواجهه با مشکلات قضایی در استفاده از شبکه های تحت وب ادامه یافت.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی از همکاری با پلیس فتا در خصوص اطلاع رسانی به مجموعه بیمه شدگان تامین اجتماعی استقبال کرد.

 

در این جلسه همچنین مدیرکل بهزیستی از همکاری بیمارستان خلیج فارس در خصوص غربالگری شنوایی نوزادان تشکر کرد و گفت :بالغ بر ٣٨٠٠ ناشنوا در استان وجود دارند که بالغ بر٧٥ درصد آنان دارای نقص مادر زادی بوده است و در این موارد خدمات غربالگری موجب تشخیص بموقع ، درمان و رفع کامل این مشکل در افراد خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز