دکتر حیدری در جمع فعالین عرصه صادرات استان:

فعالان عرصه اقتصادی سربازان و رزمندگان جنگ اقتصادی هستند/صندوق ضمانت ظرفیتی ویژه برای رونق صادرات است

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰:۱۲
کد خبر: ۷۵۷۲۸۴
فعالان عرصه اقتصادی سربازان و رزمندگان جنگ اقتصادی هستند/صندوق ضمانت ظرفیتی ویژه برای رونق صادرات است
معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: در شرایط حساس اقتصادی کنونی کشور، فعالین اقتصادی، سربازان و رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر ایرج حیدری در کارگاه آموزشی صندوق ضمانت صادرات کشور، ویژه فعالان عرصه صادرات استان هرمزگان که با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات کشور برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور در مقطع کنونی، عنوان کرد: در دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران  و گذر کشور از شرایط ویژه اقتصادی کنونی، همانطوری که درسال 59 و هشت سال دفاع مقدس همه ملت در صحنه بودند امروز هم  فعالانه حضور دارند.

وی تصریح کرد: همه با شور و شعور خاصی آماده دفاع از درخت پربار و تنومند انقلاب برای گذر از گردنه حساس اقتصادی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: ملت امروز ایران، همان مردمی هستند که سال ها آماج حملات دشمنان در دفاع مقدس بودند و جانانه در دفاع از کشور در سنگرها حضور داشتند و جان و مال خود را در راه اعتلای کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

حیدری اظهار داشت: در گذشته سربازان و رزمندگان کشور، سرباز و رزمنده عرصه جنگ سخت بودند امروز فعالان اقتصادی سرباز و رزمنده  عرصه جنگ اقتصادی می باشند و باید با تمام توان و قدرت در این عرصه حضور داشته باشیم.

معاون هماهگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی وظیفه مهم دستگاه های اجرایی این است که به یاری فعالان اقتصادی بیایند و موانع پیش روی فعالیت آنها را بردارند و مسیر را برای فعالیت  آنها هموار کنند.

وی با اشاره به هجمه های سنگین اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: به واسطه موقعیت ژئوپولیتیک ایران اسلامی به ویژه استان هرمزگان، دشمنان در رسیدن به اهداف اقتصادی خود در تحت فشار قرار دادن مردم ایران  اسلامی ناکام خواهند شد و کاری را از پیش نخواهند برد.

حیدری با اشاره به موقعیت ویژه استان هرمزگان و ظرفیت های آن، بیان داشت: موقعیت ویژه و خوب استان هرمزگان به عنوان پل ارتباطی کشور با دنیا  چه در عرصه صادرات و چه در عرصه ترانزیت با سایر کشور ها  فرصت بسیار فوق العاده ای برای کشور برای بی اثر کردن تحریم های دشمنان است.

معاون هماهگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: ظرفیت های هرمزگان در عرضه نفت و گاز  فرصت های ویژه و مهم دیگر این استان است که آن را در کشور ممتاز کرده است و از این ظرفیت ها باید برای توسعه آن بهره برد.

وی گفت: عرصه تجارت ظرفیت دیگر هرمزگان است که باید در این عرصه با برنامه ریزی مناسب اهداف خود را پیش ببریم.

حیدری بیان داشت: در عرصه واردات نیز باید هوشمندانه عمل کرد و اقلامی که مورد نیاز کشور است وارد گردد و از ورود کالا های غیر ضروری که به تولید کشور ضربه وارد می کند اجتناب کرد.

معاون هماهگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در راس مدیریت عالی استان هرمزگان، فردی قرار دارد که تمام دغدغه های ایشان توسعه استان هرمزگان به واسطه ظرفیت های بی بدیل آن است.

وی درهمین رابطه افزود: مدیران سازمان صمت استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و از همه مهمتر، مردم استان همگی در کنار مدیریت عالی استان  برای رشد و توسعه آن به ویژه تحقق صادرات غیر نفتی  فعالانه حضور دارند و در تلاش و تکاپو هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: باید هدف گذاری های استاندار محترم  استان در حوزه صادرات غیر نفتی با جدیت دنبال کنیم تا به اهداف مورد نظر که رشد تولید و اشتغال استان را در پی دارد دست یابیم.

معاون هماهگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ضمانت صادرات به میزبانی استان، خاطرنشان کرد : صندوق ضمانت صادرات ظرفیت بسیار ویژه ای است که باید برای توسعه صادرات غیر نفتی در استان  که  از آن باید به بهترین نحو ممکن  بهره برد.

حیدری افزود: فعالان عرصه صادرات و اقتصاد استان باید به طور همه جانبه مورد حمایت قرار گیرند تا بدون دغدغه و با آرامش خاطر در این عرصه به فعالیت بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز