در بازدید معاون بهره برداری آبفای کشور از تاسیسات آب بندرعباس مطرح شد؛

بهره برداری آزمایشی پروژه تامین برق اضطراری تصفیه خانه بندرعباس

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۵:۵۳
کد خبر: ۷۵۹۸۸۸
معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان, از تاسیسات آب و فاضلاب شهر بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "سید حمیدرضا کشفی" در بازدید از تصفیه خانه آب بندرعباس، از بهره برداری آزمایشی پروژه تامین برق اضطراری تصفیه خانه بندرعباس در یک ماه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۹۰ درصد است. 

وی افزود : این پروژه با هدف تامین برق اضطراری فاز اول و دوم تصفیه خانه آب بندرعباس  و جلوگیری از هدر رفت آب در مواقع قطعی برق اجرا شده است. 

مهندس کشفی اضافه کرد: این پروژه شامل دو دیزل ژنراتور با ظرفیت  2500  کیلوولت آمپر است و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اجرا شده است.

معاون بهره برداری آبفای کشور در ادامه بازدید، به اهمیت انتقال و توزیع مناسب و منطبق با استاندارد آب تولیدی از طریق منابع سطحی, زیرسطحی و آب شیرین کن به شهر بندرعباس , اشاره کرد و گفت: آبفای هرمزگان در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است. به طوری که علی رغم مشکلات مالی, توانست با بهترین زمان بندی، کار بازسازی تاسیسات آب شهر بندرعباس را انجام دهند

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بازدید امروز شاهد وضعیت آبرسانی پایداری در تاسیسات آب شهر بندرعباس اعم از شبکه توزیع,ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه بودیم.

مهندس کشفی در ادامه, به همراه معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان از آزمایشگاه مرکزی کنترل کیفیت آب و فاضلاب ، مخازن ذخیره آب داماهی، تصفیه خانه فاضلاب و سایت آب شیرین کن یکصدهزار مترمکعبی بندرعباس نیز بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز