برگزاری کارگاه آموزشی ICDL درجه یک و دو در مرکز بین المللی رشد قشم

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۵:۱۰
کد خبر: ۷۶۱۳۴۶
مرکز بین المللی رشد قشم با هدف کمک به ارتقای توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر در فناروری اطلاعات و تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت کارمندان در محیط کار، کارگاه آموزشی ICDL درجه یک و دو را به صورت هم زمان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مرکز بین المللی رشد قشم با برگزاری دوره 60 ساعته ICDL درجه یک و دو، روش های دستیابی به ارتقای سطح مهارت های IT در افراد را آموزش داده و فرصتی برای کمک به افراد در منزل و محل کار ایجاد می کند تا با فراگیری مفاهیم اولیه مهارت های کامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با کامپیوتر کار کنند.

همچنین به کارفرمایان اطمینان می دهد که اطلاعات و دانش دارندگان این گواهی نامه در رشته کامپیوتر کاملا” به روز بوده، قابلیت دانش کامپیوتری کارمندان و سطح  توانایی IT سازمان را تضمین کرده، با کاهش هزینه های پشتیبانی از وقت تلف شده ناشی از فقدان دانش و روش های کاری غیر موثر IT می کاهد.

ICDL هم اکنون معتبرترین مدرک کامپیوتری در سطح جهان است که مورد حمایت اتحادیه اروپا بوده و مقیاسی دقیق برای مهارت های کامپیوتری در سطح بین المللی است که به هفت مهارت تقسیم می شود.

سر فصل دروس در ICDL درجه دو شامل مبانی کامپیوتر، سیستم عامل ویندوز، اینترنت و ایمیل بوده و ICDL درجه یک شامل آموزش مهارت های Word (نرم افزاری بسیار قوی واژه پرداز و صفحه آرایی)، Excel (محبوب ترین نرم افزار مالی و محاسباتی)، Access (نوعی نرم افزار پایگاه داده  برای مدیریت و نگهداری اطلاعات) و Powerponit (نرم افزاری بسیار ضروری ارائه مطالب) می باشد.

شایان ذکر است، دوره آموزشی 60 ساعته ICDL درجه یک و دو از تاریخ بیستم مهر ماه در 30 جلسه دو ساعته در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.

درآخر این دوره، مدرک معتبری از سوی مرکز بین المللی رشد قشم به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز