رئیس سازمان فرهنگی،‌اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت:

برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی اعلام شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۴۱:۳۹
کد خبر: ۷۶۴۶۲۴
به همت سازمان فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌های مختلف ورزشی در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، بیان کرد: با توجه به اهمیت و ترویج ورزش در بیناقشار مختلف جامعه و تشویقخانواده‌ها به ورزش،برنامه‌ها و مسابقات متنوعی در سطوح مختلف برای شهروندان در بندرعباس تدارک دیده‌شدهاست.

وی ادامه داد: در هفته تربیت‌بدنی امسال مسابقات و همایش‌های مختلف ورزشیدر نقاط مختلف شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

جهانبخش اضافه کرد: در این راستا برگزاری همایش ورزش‌های خانواده از جمله این برنامه‌ها است که با عنوان "شهروند با نشاط "به همت سازمان فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اداره ورزش و جوانان بندرعباس، مناطق سه‌گانه شهری و مساجد در محلات اسلام‌آباد،‌سیم بالا و شهرک توحید همراه با برنامه‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی،‌اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: علاوه بر این در هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال مسابقات دومیدانی، والیبال ساحلی، دوچرخه‌سواری،‌پرتاب بسکتبال،‌شطرنج،‌بدمینتون،‌ قایقرانی و ... در نقاط مختلف بندرعباس برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در این هفته سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان نیز همایش بزرگ ورزش همگانی با خانواده را در ساحل بندرعباس و همایش ورزش بانوان در سالن فجر را نیز در دست اجرا دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز