معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

خرده فرهنگ های هرمزگان در تولید سریال های تلویزیونی مورد توجه قرار گیرند

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۵:۳۲
کد خبر: ۷۶۴۶۲۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در ساخت و تولید یک سریال تلویزیونی یا فیلم سینمایی در هرمزگان صرف داشتن یک سناریو و داستان کافی نیست بلکه باید خرده فرهنگ های اجتماعی این استان نیز مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، بهروز اکرمی در جلسه هماهنگی ساخت و تولید سریال "دردانه های خلیج فارس " ، عنوان کرد: ساخت و تولید یک فیلم یا سریال در هرمزگان باید معرف آداب، گویش، فرهنگ و زندگی این استان باشد نه اینکه همچون گذشته محصولی در هرمزگان با لهجه استان دیگر و پوشش منطقه دیگری تولید شود.

وی اضافه کرد: مردم هرمزگان دارای هویت فرهنگی و اجتماعی منحصری هستند که باید در تولید و ساخت سریال "دردانه های خلیج فارس" مورد توجه قرار گیرند.

اکرمی بر استفاده از ظرفیت های استان در ساخت سریال "دردانه های خلیج فارس"  تاکید کرد و گفت: می توان علاوه به تصویر کشیدن فرهنگ و هنر مردم جزایر استان از هنرمندان عرصه های مختلف هرمزگان نیز در تولید این سریال بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: با به تصویر کشیدن ظرفیت های مختلف استان در ساخت و تولید سریال"دردانه های خلیج فارس"  می توان این ظرفیت ها را به درستی معرفی کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر فرهنگ، هنر و آداب و سنن مردم این استان، هرمزگان دارای 14 جزیره است که هر جزیره ویژگی های خاص و منحصر بفرد خود را دارد، که می توان با معرفی این دو ظرفیت در کنار یک دیگر، هرمزگان واقعی و حقیقی را به همگان نشان داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز