برگ زرینی دیگر از داره کل ورزش و جوانان هرمزگان در آستانه هفته تربیت بدنی:

۴۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی برای هرمزگان\\احیای فرصت های طلایی بودجه استان برای حوزه ورزش

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۲:۲۴
کد خبر: ۷۶۵۸۸۹
۴۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی برای هرمزگان\\احیای فرصت های طلایی بودجه استان برای حوزه ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گفت: اداره کل تربیت بدنی با بیش از ۴۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی به استقبال هفته تربیت بدنی می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمود رضا امیاری با بیان اینکه ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد گفت: برهمین اساس نه تنها یک هفته ، بلکه تمام روزهای سال را ورزش در برمی گیرد.

وی از افتتاح شش پروژه چمن مصنوعی، دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با مسؤلین استانی،اجرای برنامه ها و ورزش های صبح گاهی در ادارات، تجلیل از قهرمانان همکار، گردهامیی سمن های استان، دیدار و تجلیل از بانشستگان ، برنامه های ورزشی و بومی محلی و ... از اهم برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان خواند.

امیاری توسعه ورزش در سطح خانواده ها با تاکید بر همگانی کردن ورزش را از اهم برنامه های اداره کل ورزش جوانان در سطح استان خواند.


وی از اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان یکی از ادارات تاثیر گذار استان یاد کرد و افزود نگاه استاندار،امام جمعه و نمایندگان استان هرمزگان به ورزش ستودنی است و خوشبختانه حمایت های لازم از سوی ایشان وجود دارد.


مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان از رسانه های استان به عنوان مشاوران خود یاد کرد و از رسانه ها خواست تا در رساندن خواسته های ورزشی مردم به این اداره کل و توسعه برنامه های ورزشی استان یاری رسان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان باشند.


وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان دروازه اقتصادی کشور است در رابطه با سهم استان از اقتصاد قوی هرمزگان گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برپایی نشست هایی با بخش های اقتصادی استان هستیم تا بتوانیم نهایت استفاده ممکن را از  حوزه اقتصادی استان در راستای توسعه ورزش هرمزگان  با بهره گیری از قانون های موجود در این زمینه داشته باشیم.


محمود رضا امیاری از احیا فرصت های طلایی بودجه استان برای حوزه ورزش خبر داد و تصریح کرد از تمامی حوزه های اقتصادی استان که ورزش استان را حمایت کنند استقبال می کنیم.


این مقام مسؤل استعداد یابی را از اهم برنامه هایی که در دستور کار هیئت های ورزشی قرا ر دارد خواند و از انعقاد تفاهم نامه ای در راستای استعداد یابی در چندین رشته بین اداراه کل ورزش و جوانان هرمزگان و آموش و  پروش خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه دریا و آشنایی مردم هرمزگان بادریا یک ظرفیت خوب است گفت: پیگیر احداث دهکده ورزشی ساحلی برای استان هرمزگان در راستای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان هستیم.
وی با تاکید بر حل مشکلات ورزشگاه خلیج فارس گفت: همه باید برای ترفیع مشکلات و همچنین ارتقای جایگاه این ورزشگاه متحد شویم.

امیاری در رابطه با حمایت از قهرمانان گفت: در بحث استخدام و اشتغال قهرمان استان در حوزه کار آفرینی برنامه های خوبی در دست اقدام است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.
 

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از سازمان های مردم نهاد به عنوان کمک یار دولت و ملت در تمامی ابعاد یاد کرد و گفت: در تمامی مباحث ما پای کار سمن های استان هستیم.

محمود رضا امیاری با تاکید بر اینکه هیئت های ورزشی در توسعه ورزش های استان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند گفت : حضور هیئت های ورزشی در شهرستان های استان از اهم تاکیدات و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان برای هیئت های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه ورزش فوتبال در استان هرمزگان دارای استعداد های خوبی است و به صورت خودجوش کارهای خوبی برای این ورزش از سوی مردم شده است  که وظیفه ورزش و جوانان راسنگین تر می کند،
 

گفتنی است محمود رضا امیاری از مدیران موفق حوزه ورزش کشور است که کمتر از بیست روز است به سمت مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان منصوب شده است و تاکنون توانسته عملکرد خوبی در حوزه ورزش و جوانان استان داشته باشد.



خبرنگار :کاظم محمدیان مصمم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز