معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:

عمومی سازی فرهنگ پدافند غیرعامل ضروری است

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۰:۲۲
کد خبر: ۷۶۵۹۹۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عمومی سازی فرهنگ پدافند غیرعامل در شرایط فعلی کشور یک اصل و ضرورت است و مردم باید با نحوه رعایت قوانین پدافند غیرعامل به منظور داشتن زندگی سالم و بهتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان، عنوان کرد: آشنایی با قوانین پدافند غیرعامل و نحوه رعایت آنها توسط مردم، احتمالات بروز حوادث و سوانح را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه عمومی سازی فرهنگ پدافند غیرعامل موجب تقویت منابع زیربنایی می شود، افزود: مردم باید بدانند که رعایت پدافند غیرعامل به منظور صیانت از منابع فیزیکی و غیر فیزیکی آنها و کشور ضروری است.

اکرمی تاکید کرد: باید با خلاقیت و نوآوری فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه نهادینه کرد تا یکی از دلمشغولی های مردم رعایت قوانین پدافند غیرعامل شود.

وی به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته پدافند غیرعامل امسال باید با سال های گذشته متفاوت و این تفاوت کاملا محسوس باشد.

اکرمی اضافه کرد: نمایشگاه پدافند غیرعامل امسال نیز باید متفاوت و با کیفیت تر از سال های گذشته باشد و موجب ترغیب مراجعه کنندگان برای رعایت قوانین پدافند غیرعامل در جامعه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز