مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم:

رفع مشکل اعطای وام به دارندگان اسناد واگذاری سازمان منطقه آزاد قشم

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۵:۱۶
کد خبر: ۷۶۶۰۰۸
مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم از رفع مشکل اعطای وام و تسهیلات مالی و اعتباری در قالب اسناد رسمی به دارندگان اسناد واگذاری شده سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رویا زاهد نیا اعلام کرد: بانک ها و موسسات مالی قشم از سال 95 تاکنون از قبول اسناد واگذاری این سازمان برای تضمین در پرداخت تسهیلات خودداری می کردند.

وی ادامه داد: مالکان و دارندگان اسناد واگذاری سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به پیگیری های بعمل آمده می توانند با اخذ موافقت بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همانند گذشته از وام و تسهیلات مراکز مالی این شهرستان استفاده کنند.

به گفته زاهد نیا، اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای تاسیس در سال 71 و پیش از استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان قشم، نسبت به صدور اسناد واگذاری موضوع مبایعه نامه و قراردادهای واگذاری اقدام و به تبع آن با صدور سند نسبت به ترهین اسناد واگذاری در قالب مشارکت مدنی، مشارکت در ساخت و غیره اقدام کرده است.

مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: تمامی فعالان اقتصادی مستقر در مجتمع تجاری ستاره و همچنین ساکنان شهرک های مسکونی سیستان، نریمان و شهرک صنعتی تولا می توانند با ارائه اسناد واگذاری سازمان منطقه آزاد قشم به بانک ها نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اهمیت اعطای تسهیلات بانکی برای تقویت فعالیت های تولیدی در جزیره قشم، اظهار کرد: موافقت بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای قبول ترهین این اسناد در سال حمایت از تولید داخلی، نقش مهمی در حمایت از صنف تولیدکنندگان به ویژه مالکان شرکت های تولیدی دارنده اسناد واگذاری سازمان منطقه آزاد قشم دارد.

زاهدنیا بیان داشت: این موفقیت با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و پیگیری های معاونت اقتصادی و سرمایه گذرای این سازمان محقق شده است.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب کشور واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز