مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان؛

پیام تبریک مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۷:۲۷
کد خبر: ۷۶۶۰۱۰
محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی ورزش و تمامی مسئولان پرتلاش در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته ، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک رویداد تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود و از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش وبویژه ورزش بانوان می بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند.

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله های رشد بکوشیم

امیداست: برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی، المپیک، جهانی ، آسیایی وملی با استعانت از درگاه حضرت حق و با برنامه ریزی، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، گنجینه ای از قهرمانان و پهلوانان غیور در ورزش کشور داشته باشیم.
در پایان از تلاش های بی دریغ مقام عالی وزارت ،استاندار ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، هیأت های ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان،سازمان های مردم نهاد وجوانان وهمکاران در هفته تربیت بدنی و ورزش تشکر وقدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش استان هرمزگان مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز