مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان:

از ظرفیت های اقتصادی استان برای توسعه ی ورزش هرمزگان استفاده خواهیم کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۹:۱۶
کد خبر: ۷۶۷۲۲۰
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: از ظرفیت های اقتصادی موجود استان برای توسعه ی ورزش هرمزگان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در نشست جامعه ی ورزش استان با آیت الله نعیم آبادی نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس ،محمود رضا امیاری ظهار داشت: در این دیدار جامعه ورزش، روسای هیئت‌های ورزشی، نائب روسای ورزشی، ورزشکاران و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد که سال‌هاست برای توسعه ورزش استان تلاش می‌کنند، حضور دارند.

محمود رضا امیاری افزود: در این هفته بیش از 450 برنامه فرهنگی ورزشی در استان و 13شهرستان برگزار خواهد شد. همچنین شش زمین چمن ورزشی محله‌ای به بهره‌برداری می‌رسد، یکی از افتخاراتی که برایم به وجود آمده خدمت کردن به مردم بافرهنگ و غیور استان هرمزگان است و قسم‌خورده‌ام تا جایی که توان داشته باشم برای همه اقشار مردم کار و تلاش کنم.

امیاری با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش استعداد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خاصی در هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: استاندار، فرمانداران، بخشداران و دهیاران‌ همه و همه به ورزش توجه خاصی دارند .

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه‌های خوبی تا پایان سال داریم، اضافه کرد: ورزش برای همه لازم واجب است. ورزش می‌تواند نشاط و شادابی را برای کل جامعه ایجاد کند و از طریق ورزش می‌توانیم اقتصاد و فرهنگ استان را به‌کل کشور بشناسانیم.

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم از ظرفیت‌های اقتصادی که در استان وجود دارد برای توسعه ورزش استفاده کنیم، اظهار کرد: کارگروه اتاق فکری متشکل از نخبگان، اساتید دانشگاه، ورزشکاران و.... برای توسعه ورزش استان تشکیل خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه چشم‌اندازی برای ورزش استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بیان کرد: باید برای توسعه ورزش بانوان، ورزش روستایی و جوانان گام‌های مثبتی برداریم

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در این نشست اظهارداشت: قول می‌دهم آنچه در توان دارم در جهت پیشرفت و کمک به ورزش مضایقه ‌کنم.

وی با بیان اینکه دفتر بنده به روی همه باز است، خاطرنشان کرد: مدیرکل و تمامی جامعه ورزش می‌توانند با بنده در ارتباط باشند و قول می‌دهم از تمامی ظرفیت‌هایم برای حل مشکلات جامعه ورزش استفاده کنم.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه هم به مسئولین و هم به همه مردم از طریق خطبه‌های نماز تأکید می‌کنم که از ظرفیت‌های موجود ورزشکاران حمایت کنند، اظهار کرد: ورزشکاران نیروها و مفاخر ستان هستند زیرا هیچ سرمایه‌ای بالاتر از ظرفیت نیروی انسانی نیست و هرکس به‌اندازه توانش باید به این نیروها بها دهد.

وی با بیان اینکه به ورزش علاقه دارم و خود در رشته دوومیدانی، والیبال و تنیس روی میز فعالیت کرده‌ام، اظهار کرد: باید به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای شود با همین نگاه نیز اکنون حوزه علمیه خواهران بندرعباس اولین حوزه علمیه در کشور است که سالن ورزشی دارد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه پارک بانوان بندرعباس نیز با خطبه‌هایی که در نماز جمعه گفتم ایجاد شد، اضافه کرد: دین اسلام به ورزش اهمیت داده و خود پیامبر نیز ورزش را به متن زندگی و خانه‌اش آورده است؛ اسلام تأکید کرده که شنا، تیراندازی و اسب‌سواری را به فرزندان بیاموزیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان وامام جمعه ی بندرعباس با بیان اینکه ورزش باید در جامعه یک نیاز باشد و فرهنگ ورزش کردن در جامعه فراگیر شود، اضافه کرد: ورزش باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند دیگر و اگر همه مسئولین استان حق ورزش را بدهند دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه قول می‌دهم آنچه در توان دارم از کمک به جامعه ورزش دریغ نکنم، تصریح کرد: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و مطالبات منطقی را از نمایندگان مجلس و صنایع غرب مطرح کنیم، حق ارزش‌افزوده حق قانونی مردم هرمزگان است و هر کارخانه‌دار باید مالیاتش را در استان بپردازد نه در شهر دیگری این مالیات را پرداخت کند تا بتوانیم شاهد رشد هرمزگان در تمامی عرصه‌ها باشیم..

در ادامه سحر رضایی، مسئول ورزش بانوان نیز مطالبی در خصوص ایجاد امکانات بهتر و مناسب برای ورزش بانوان و بانوان روستایی از جمله ایجاد جاده سلامت، پارک بانوان و سالن‌های اختصاصی بانوان بیان کرد.

همچنین جمشید رئیسی، رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان نیز به نمایندگی از روسای هیئت‌ها مشکلات ورزشکاران را مطرح و خواستار حمایت‌های بیشتر از هیئت‌ها شد و گزارشی از عملکرد هیئت قایقرانی ارائه کرد.

 

در ادامه فرزانه حیدری و غلام عباس کروکی به نمایندگی از ورزشکاران مطالب و درخواست‌های خود را ارائه کردند و خواستار حمایت از ورزشکاران شدند، که مهم‌ترین آن رفع دغدغه و مشکلات ورزشکاران در حوزه مسکن و اشتغال بود.

در این نشست امیرحسین طاهری فر، مدیریت خانه جوانان استان طی گزارشی از عملکرد هفت‌ماهه خانه جوانان اعلام کرد که تمامی برنامه‌های این مجموعه برای جوانان رایگان است و قصد داریم برنامه‌های خانه جوانان را به‌طوری ساماندهی کنیم که تمام جوانان استان از این ظرفیت‌ها بهره بگیرند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز