در هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس صورت گرفت:

مفاد توافقنامه ۱۳ میلیاردی از محل عوارض آلاینده صنایع غرب شهر بندرعباس تصویب شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۲:۴۵
کد خبر: ۷۶۷۹۶۸
در هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس مفاد توافق نامه 13 میلیارد تومانی سه جانبه بین استانداری، شورای شهر بندرعباس و شهرداری بندرعباس به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  "فیصل دانش" رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص این توافق نامه بیان کرد: کلیات این طرح در جلسه 77 شورا تصویب شد و قرار شد جزئیات آن در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی شود، پس از آن کمیسیون تلفیق متشکل از کمیسیون بودجه و کمیسیون حقوقی تشکیل شد و مقرر گردید بعد از پرداخت این مبلغ از محل عوارض آلایندگی، شهرداری طبق قانون پراخت کند تا منجر به  رونق و آبادانی شهر شود.

**" اسلام باوقار" عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز بیان کرد: موافق پول گرفتن و کمک به شهرداری هستیم و برطبق قوانین و مقررات باید هزینه کرد آن انجام شود.

باوقار گفت: باید بتوانیم به مردم اطلاعات و ارقام درست مطابق کارهای انجام شده ارائه دهیم.

وی افزود: از مردم مالیات گرفته می شود تا از طریق آن بخشی از مشکلات در شهر برطرف شود، اما هنوز در کنار ساحل مشکل بوی فاضلاب را نمی‌توانیم حل کنیم.

**"کیانوش جهانبخش" عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه بیان کرد: دولت برای هفته دولت هیچ پروژه ای ندارد و فقط اتکاء به پروژه های شهرداری می باشد.

وی گفت: ما نماینده مردم هستیم باید عوارض پرداخت شده توسط مردم به شهرداری را به آن ها توضیح داد.

رئیس کمیسیون حقوقی و ارزیابی شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با بیان اینکه عوارض آلایندگی شامل چیست؟ و پول از چه طریقی و به چه کسی باید داده شود؟ تصریح کرد: عوارض آلایندگی بندرعباس مربوط به بندرعباس است و منحصراً باید در همین شهر مصرف شود.

**"آبتین امیری"، عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شکل کار این طرح مشخص شده است، و قبلا در مورد این مسائل مطرح صحبت شده است.

وی ادامه داد: کلیات این طرح تصویب شده است و جزئیات آن قرار شد نهایتا تا روز یکشنبه مطرح شود، اما کسی به بیان نواقص جزئیات نپرداخت پس یعنی این که کسی با جزئیات این طرح مشکلی نداشته است.

**گفتنی است: در این جلسه بعد از بیان نظرات مختلف اعضا در خصوص جزئیات این طرح، تخصیص مبالغ 1.5 میلیارد تومان به باشگاه آذرخش، 2 میلیارد تومان باشگاه اروند، یک میلیارد تومان اصلاح روشنایی ساحل بندرعباس، 3 میلیارد تومان جهت نصب 5 عدد پکیج تصفیه فاضلاب شهری جهت تامین آب فضاهای سبز با مشارکت شرکت آب و فاضلاب ، 5 میلیارد تومان کمک به مسجد جامع بندرعباس و 500 میلیون تومان جهت کمک به مسجد جامع اهل سنت بندرعباس تصویب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز