مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

دهکده ساحلی آبی در بندرعباس احداث می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۲:۵۹
کد خبر: ۷۷۴۳۰۵
دهکده ساحلی آبی در بندرعباس احداث می شود
محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان و هیئت همراه با حضور در دفتر فرمانده ی سپاه امام سجاد (ع)استان هرمزگان ضمن دیدار با وی گفت: دهکده ورزشهای ساحلی آبی در بندرعباس احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان دردیدار با فرماندهی سپاه امام سجاد اظهارداشت:ظرفیت های بسیار زیادی در استان وجود دارد و در واقع ورزش می تواند در بسیاری از موارد کمک حال استان باشد .

همچنین ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت های بسیاری را کسب نموده اندکه می بایست روی این ظرفیت ها سرمایه گذاری نمود .

امیاری افزود: در استان همه برای توسعه و پیشرفت ورزش وجوانان در تلاش هستند و کمک می کنند.

وی بیان نمود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت دریا و ساحل و تلاش مسئولین درصدد احداث دهکده ساحلی برای ورزش های آبی و ساحلی هستیم.

وی اضافه نمود:کارگروه اقتصادی را درصدد ایجاد آن هستیم که از بنگاه های اقتصادی کوچک وبزرگ همچون صنایع غرب در جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کمک بگیرم.

در ادامه سرهنگ سالاری اظهارداشت: در استان ظرفیت ها،پتانسیل و فرصت های خوبی نسبت به استان های دیگر وجود دارد که ما باید با برنامه ریزی و تجمیع امکانات برای توسعه ورزش استان از این پتانسیل ها بهره ببریم.،

وی افزود:نگاه ما توسعه ورزش ،بالاخص وزش قهرمانی و ورزش همگانی است و تعامل بسیار خوبی هم با مجموعه ورزش داریم قطعا این نگاهها تکمیل خواهدشد .

سرهنگ سالاری بیان نمود:از ظرفیت های متقابل می توانیم بهره ببریم و همچنین برنامه های مشترک می توانیم برگزار واز ظرفیت ها به نحو شایسته بهره ببریم.

فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) اظهار کرد: تقویت سالن هاو برنامه های ورزشی در دستور کارقرار دارد ودر حال تکمیل و توسعه آن در سراسر استان هستیم .

سالاری ادامه داد:در بخشهای استان هم سالن ورزشی احداث نمودیم که همان هم در اختیار مردم قرار داده ایم .

وی بیان داشت: در توسعه ی فرهنگ ورزش برنامه های مختلفی رابرنامه ریزی نموده ایم که در مناسبت های مختلف از ظرفیت های یکدیگر و مشارکت لازم در ابن راستا میتوان برای جوانان و محلات حاشیه نشین وکمتر برخوردار کارهای اثرگذاری انجام داد.

سالاری افزود: در حوزه جوانان نیز کارها و اقداماتی از جمله برگزاری ازدواج های آسان و کارگاههای مشاوره را انجام داده ایم که امیدواریم بتوانیم در این راستا اثرگذار باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز