مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان دربشاگرد:

باید از ظرفیت هاو پتانسیل های موجود برای توسعه ورزش استفاده نمود

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۹:۴۸
کد خبر: ۷۷۴۳۱۱
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان دربشاگرد گفت: باید از ظرفیت هاو پتانسیل های موجود برای توسعه ورزش استفاده نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضا امیاری در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان بشاگرد اظهارداشت:با برنامه ریزی و چشم انداز بسیار خوب حرکتهای بسیار خوبی را بر اساس اولویت بندی ، در رشته های مختلف باید در این شهرستان برنامه ریزی شود.

وی افزود:برای شناسایی و توسعه استعدادهای تیراندازی در این شهرستان یک پایگاه استعدادیابی تیراندازی را در دستور کار قرار خواهیم داد که فعال گردد و ما قطعا حمایت خواهیم نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد:نخبگان ورزشی و قهرمانان بسیار خوبی را در رشته های مختلف در این شهرستان قطعا خواهیم نمود.

امیاری تاکید نمود: بطور متوسط ماهیانه یکبار بازدید و بررسی میدانی از این شهرستان را در دستور کار خواهیم داشت که از نزدیک مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم .

امیاری همچنین اظهار نمود: برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فعالیت جوانان در عرصه های ورزشی ،ازدواج،اشتغال باید سمن هایی در حوزه های اجتماعی و ورزشی را در این مناطق تشکیل شود.

وی افزود: باید نیازهای هر منطقه را ارزیابی وبرای اجرای برنامه ها اولویت بندی نماییم و قطعاشهرستان بشاگرد یکی از شهرستان هایی است که برای انجام فعالیت ها در اولویت قراردارد وکاراته یکی از رشته های پر طرفدار و دارای ظرفیت و پتانسیل است که حمایت لازم را خواهیم داشت.

امیاری همچنین اظهارکرد:در جهت توسعه ورزش همگانی و بانوان خانه های ورزش روستایی این مناطق را تجهیز ودر صورت امکان مجوز احداث خانه روستایی در این شهرستان را افزایش خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: نگاه ما به ورزش بانوان نگاه مثبتی است ویکی از اهداف مهم ما در اداره کل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش بانوان در سطح استان(شهرستان ها،بخش ها و روستاهای دور افتاده)می باشد.

گفتنی است در جریان سفر یک روزه مدیرکل ورزش وجوانان استان با هیئت همراه، از اماکن وفضاهای ورزشی سردشت و جگدان شهرستان بشاگرد بازدید نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز