مهندس سلیمی:

اعطای اعتبارنامه انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای تخلیه و بارگیری مواد معدنی بندرعباس

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۳:۰۴
کد خبر: ۷۷۶۷۹۵
در نشستی با حضور "مهندس سلیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، اعتبارنامه انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای تخلیه و بارگیری مواد معدنی بندرعباس به اعضای هیات مدیره این انجمن اعطا شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این نشست، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، گفت: با تشکیل این انجمن فعالیت شرکتهای تخلیه و بارگیری مواد معدنی ساماندهی و این انجمن بعنوان نماینده و تشکل صنفی قانونی، پیگیر مطالبات این شرکتها است.

  "مهندس سلیمی در ادامه بر فعالیت این انجمن در چارجوب قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: این اداره کل نیز از درخواستهای قانونی این انجمن حمایت می کند.

وی بر تشکیل انجمن صنفی کارگری شرکتهای تخلیه و بارگیری مواد معدنی بندرعباس بمنظور هماهنگی های لازم بین دو انجمن و رفع مشکلات کارگری و همچنین پیشبرد اهداف انجمن کارگری و تعاملات بیشتر با سایر بخشها تاکید کرد.

مهندس سلیمی اضافه کرد: این انجمن برای قوی شدن  باید در چارچوب فعالیتها و مجوزها راهکارهایی ارائه دهد.

وی خواستار رعایت قوانین و مقررات بر اساس اساسنامه، برگزاری به موقع تشکیل مجامع، ارسال گزارشات و تقویت جایگاه این انجمن توسط اعضا شد.

در این نشست اعضاء پیشنهادات خود را مطرح کردند و در پایان اعتبارنامه اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای تخلیه و بارگیری مواد معدنی استان به آنان اعطا گردید که " سید مهدی نعیم اصل" بعنوان رئیس هیات مدیره و عضو اصلی، "خلیل دیراوی" نائب رئیس هیات مدیره و عضو اصلی، "اسماعیل حقایق" خزانه دار و عضو اصلی، "شفیع نادری رزنه" بعنوان عضو علی البدل و "فرهاد محمدی" نیز بعنوان بعنوان بازرس اصلی و "اسفندیار عباسی" بعنوان بازرس علی البدل این انجمن انتخاب شدند.

قابل ذکر است که دوره فعالیت اعضای هیات مدیره انجمن به مدت سه سال و بازرسان نیز یکسال می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز