عضو کمیسیون عمران مجلس:

وزیر جهاد کشاورزی به زودی به صحن علنی مجلس می‌‌آید

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۳:۵۳
کد خبر: ۷۷۷۲۱۴
وزیر جهاد کشاورزی به زودی به صحن علنی مجلس می‌‌آید
عضو کمیسیون عمران مجلس از مشارکت خود در طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: مباحثی همانند صید و صیادی، فعالیت شناورهای خارجی و عدم توجه به مشکلات کشاورزان از محورهای این طرح سئوال است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین هاشمی تختی در نشست اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با اشاره به مشکلات کشاورزان به ویژه در مبحث قیمت گذاری و عدم بازاریابی مناسب اظهار داشت: امروز با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی شاهد آن هستیم که کشاورزی دنیا دچار تغییرات و پیشرفت اساسی شده است.

وی با بیان اینکه هر پنج نماینده استان به طور ویژه پیگیر رفع مشکلات کشاورزان هستند، تاکید کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم و مشکلات کشاورزان در حوزه تامین آب و رفع مشکلات اراضی را رفع کنیم.

عضو کمیسیون عمران اضافه کرد: در جاهایی که نیاز است باید به سمت باز تعریف ساختارها و تغییر الگوهای رایج امروزی در کشاورزی برویم.

هاشمی تختی با اشاره به مشارکت خود در طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: در دو موضوع صید و صیادی و مشکلات کشاورزان،‌ از وزیر طرح سئوال کرده ایم که احتمالا به زودی وی در صحن علنی مجلس حاضر شود و به سئوالات پاسخ دهد.

وی یادآور شد: البته طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی مورد امضای جمع قابل توجهی از نمایندگان سراسر کشور قرار گرفته که با توجه به تعدد نمایندگان امضا کننده، این لیست قابل اعتنا و تامل است.

نماینده حوزه انتخابیه مرکز هرمزگان با بیان اینکه دامداری، شیلات،‌کشاورزی و آب و خاک از جمله حلقه های مهم در حوزه زیستی انسانی به شمار می‌رود، افزود: هر چند که ما از وزیر جهاد کشاورزی طرح سئوال کرده ایم، اما هماهنگی خوبی در مجموعه سازمان کشاورزی استان با نمایندگان و مسئولان وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز