رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

تالیف ۷۸ عنوان کتاب توسط هیئت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۷:۲۵
کد خبر: ۷۷۷۵۸۸
تالیف ۷۸ عنوان کتاب توسط هیئت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان هرمزگان از تالیف ۷۸ عنوان کتاب توسط هیئت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر محمد خیری با اشاره به اهمیت رسانه ها و تاکید بر شفاف سازی گفت:خوشبختانه تعامل سازنده ای بین رسانه ها و مراکز علمی استان به ویژه دانشگاه پیام نور هرمزگان برقرار است که امید است این مهم همواره گسترش یابد.

وی با باین اینکه دانشگاه پیام نور هرمزگان با ۱۴ مرکز در استان و دو مرکز بین الملی در جزیره کیش و قشم در حال فعالیت است افزود :خوشبختانه در سال جاری نیز پس از چند سال توانستیم در شهرستان ابوموسی نیز مجدد شاهد فعالیت رشته های جدید دانشگاه پیام نور هرمزگان در این شهرستان  باشیم.

خیری با اشاره به ثبت نام دو هزار و ۴۰۰ نفر در سال ۹۷  از طریق آزمون سراسری و ثبت نام قطعی هزار و ۶۵۰ نفر گفت‌: افزود در بحث تکمیل ظرفیت در سال ۹۷ نیز خوشبختانه توانستیم ۸۵۰ نفر جذب کنیم.

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در رابطه با فعالیت های فرهنکی دانشگاه پیام نور استان گفت :خوشبتانه اقدامات خوبی در این ذمینه صورت گرفت که میزبانی جشنواره نشریات دانشجویی کشور در سال گذشته،اردوی راهیان نور،کارگاه ها و جلسات پرسش و پاسخ، ازدواج های دانشجویی ،سفرهای مذهبی ،دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری و .. را از اهم برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور در هرمزگان است.

محمد خیری  از برگزاری شب شعر به نام شعرای استان و یادواره شهدای گمنام به عنوان اهم برنامه های فرهنگی آتی کشور خواند.

وی  پژوهش را  به عنوان یکی از وظایف مهم دانشگاه پیام نور هرمزگان  خواند و گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی علوم انسانی در هزاره سوم و تالیف ۷۸ عنوان کتاب از اهم این برنامه ها بوده است.

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان همچنین از حمایت دانشگاه پیام نور هرمزگان از دانشجویان این دانشگاه در راستای تالیف و چاپ کتاب خبر داد و گفت: بدون شک در زمینه های پژوهشی دانشگاه پیام نور با تمام توان و در چارچوب قانون حمایت خواهد کرد.

در ادامه  رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس  با اشاره به فعالیت های خوب دانشگاه پیام نور در سال های اخیر در استان هرمزگان از افتتاح دفتر نهاد رهبری در مرکز دانشگاه پیام نور بندرعباس با حضور مسولین کشوری و استانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

علیرضا مصدقی با اشاره به جایگاه  دانشگاه پیام نور از نظر علمی گفت: خوشبختانه دانشگاه پیام نور   توانسته جایگاه خوبی را  در جذب دانشجوهای خود در مقاطع ظرفیت تکمیلی داشته باشد.

خبرنگار:کاظم محمدیان مصمم


 

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز