مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان:

بازدید مدیر کل دامپزشکی هرمزگان از مجموعه فرآورده های شیلاتی بندرعباس

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۲۱:۲۰
کد خبر: ۷۸۵۳۸۷
بازدید مدیر کل دامپزشکی هرمزگان از مجموعه فرآورده های شیلاتی بندرعباس
مدیر کل دامپزشکی استان در حضور مدیرعامل و نائیب رئیس هیئت مدیره شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس از این مجموعه و کارخانه تن ماهی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در حاشیه این بازید دکتر محمد جانباز مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت و سلامت آبزیان و مواد اولیه ورودی به کارخانه گفت: بخشی از نظارت بر این مهم بر عهده اداره کل دامپزشکی استان است که باتوجه به تعامل سازنده با مجموعه فرآورده های شیلاتی بندرعباس این مهم به خوبی در حال انجام است.

دکتر محمد جانباز  تصریح کرد: کارشناسان اداره کل دامپزشکی تمام مراحل تخلیه، نگهداری، حمل و نقل، تولید، توزیع و رسیدن آبزیان و دام مصرفی در کارخانه تن  ماهی بندرعباس را برابر ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و خوشبختانه تاکنون سطح مطلوب و مورد نظر اداره کل دامپزشکی در این کارخانه رعایت شده است.

در ادامه مدیرعامل و نائیب رئیس هیئت مدیره شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس با بیان اینکه این کارخانه از بالاترین سطح مراقبت های بهداشتی و سلامتی ممکن برخور دار است گفت: در راستای ارائه محصولات با کیفیت و سالم همواره این کارخانه با بازرسان و کارشناسان همکاری لازم را داشته است.

سید پرویز محبی اخـذ چندین استـانـدارد ملـی برای محصولات مختلف ، گواهینامه های HACCP ، ISO 9001 ، ISO 14001 و OHSAS 18001 از شرکت UKAS انگلستان و گواهینامه ISO 22000 از شرکت توف نورد آلمان، اخذ کد EC  از سازمان دامپزشکی کشور و … را بخش کوچکی از اقدامات این شرکت در راستای ارتقای کیفیت، سلامت و بهداشت محصول خواند.

گفتنی است شرکت فرآروده های شیلاتی بندرعباس  (کارخانه تون بندرعباس )از بزرگترین واحدهای تولید کننده کنسرو ماهی تون بوده و با تنوع محصول ، سهم قابل توجهی از تولید و صادرات محصولات دریایی را به خود اختصاص دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز