کفاشیان:

هرمزگان در فوتسال پایه جزء استان های برتر کشور است

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۰۵:۵۰
کد خبر: ۷۸۶۳۱۷
علی کفاشیان دبیر فدراسیون فوتبال و هیئت همراه برای دیدار بازی آذرخش با تیم سوهان به بندر عباس سفر کرد و بامدیرکل ورزش وجوانان دیدار نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان در این دیدار اظهار داشت: ظرفیت های بسیار زیادی در استان وجود دارد و در واقع ورزش می تواند در بسیاری از موارد کمک حال استان باشد .

وی تصریح نمود:آکادمی فوتبال باشگاه البدر کنگ تاکنون توانسته موفقیت های چشمگیری در فوتبال سطح کشور به نمایش بگذارد.

باشگاه البدر کنگ در 5رده ی مدرسه فوتبال نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید در حال فعالیت است.

امیاری بیان نمود: باشگاههای خصوصی متعددی در رشته فوتبال در استان فعالیت دارند و استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی در هرمزگان وجود دارد.

همچنین ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت های بسیاری را کسب نموده اندکه می بایست روی این ظرفیت ها سرمایه گذاری نمود .

امیاری افزود: در استان همه برای توسعه و پیشرفت ورزش وجوانان در تلاش هستند و کمک می کنند.

وی بیان نمود: جوانان استان علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارند و زمین های چمن مصنوعی و محله ای و فضاهای بسیاری در مرکز و شهرستان ها برای آنها ایجاد شده است.

امیاری افزود: با اجرای برنامه استعداد یابی می توانیم استعداد های خوبی که در شهرستان ها و روستاها وجود دارد را شناسایی نماییم تا شاهد گسترش و پیشرفت ورزش در استان و درخشش ورزشکارانمان در سطح کشوری و بین المللی باشیم.

علی کفاشیان در این دیدار اظهار داشت: حرکت های خوبی در فوتسال هرمزگان انجام گرفته است و نمونه ی آن قهرمانی تیم های پایه هرمزگان در سطح کشور است.

وی افزود: نیازاست که به فوتسال استان هرمزگان توجه خاصی شود ، و فدراسیون نیز در این رابطه تا جایی که بتواند از حمایت و کمک به فوتسال استان دریغ نخواهد کرد .

کفاشیان بیان نمود: جهت آمادگی تیم ملی فوتسال کشور بازی های تدارکاتی خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا تدارک دیده شده که در این مدت در کشور اسلواکی توانست به قهرمانی دست یابد و خیلی از کشور ها تمایل دارند با تیم ملی فوتسال کشور ایران بازی تدارکاتی داشته باشند.

چرا که فوتسال ما از توانمندی و قدرت بالایی برخوردار است. و بزودی هم از تیم ملی برزیل برای بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران دعوت خواهیم نمود.

کفاشیان درموضوع کاندیدای خود در فوتسال آسیا اظهارداشت:اگر در این دوره تاج کاندید شود طبق ضوابط از هرکشور فقط یک نفر میتواند شرکت کند و بنده شرکت نخواهم کرد.

وی درباره اجرای قانون بازنشستگی در فوتبال اظهارداشت: هرچند اجرای قانون بازنشستگی با اساسنامه فدراسیون فوتبال مغایرت دارد اما به احترام قانون تا برگشت تاج به فدراسیون منتظر خواهیم ماند.

سازمان لیگ فوتسال مستقل است و به سمتی می رود که درآمدهای خود را افزایش دهد تا بتواند هزینه های جانبی خودرا پوشش دهد.

و اعضای آن هم باشگاههای سطح کشور می باشند و خوشبختانه همه باشگاهها خصوصی هستند و می توانند سازمان را حمایت کنند.

در این دیدارنیز دبیر کمیته فوتسال کشور گزارشی از وضعیت کمیته فوتسال را به حاظرین بیان نمود و اظهارداشت:سازمان لیگ سالیانه سه هزار مسابقه در رده های لیگ برتر ،لیگ یک ،لیگ دو،برگزار می کند.

سلیمانی دبیر کمیته فوتسال کشور اظهار داشت: در این رابطه دوازده هزار داور این مسابقات را پوشش می دهند.

کفاشیان همچنین با روسای باشگاهها نیز دیدار نمود و با حضور در سالن فجر از بازی تیم آذرخش و تیم سوهان دیدار نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز