وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی :

بازدید وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از آموزشگاه و شرکت تعاونی رشمون بندرعباس

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۸:۱۸
کد خبر: ۷۸۶۴۱۱
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه مهندس سلیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان و پاک سرشت معاون وزیر و کرمی مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای استان از آموزشگاه و شرکت تعاونی رشمون (ویژه بیماران خاص) در بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در حاشیه این بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر استاندارد سازی آموزش های فنی و حرفه ای تاکید کرد و گفت: فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای راه ورود متقاضیان به بازار کار است و تقویت این مراکز کمک به برنامه ای اصلی دولت در کارآفرینی و اشتغال است.

وی برای تمدید قرارداد این مرکز به مدیرعامل شرکت رشمون قول همکاری داد.  

کارگاه تولیدی پوشاک، صنایع دستی و کارگاه فناوری و اطلاعات از جمله کارگاههای تولیدی این مجموعه است که در این کارگاهها، انواع لباس فرم اداری، مانتوهای بیمارستانی، انواع لباس های یکبار مصرف، انواع کیف زنانه، چرم طبیعی و مصنوعی دست دوز، سفارش هدایای اداری و پکیج های چرم تولید توسط بیماران خاص و زنان سرپرست خانوار تولید می شود که آموزش های آن برای بیماران خاص رایگان است.

هدف از راه اندازی این مجموعه، آموزش و اشتغال و حمایت درمانی و کسب درآمد بیماران خاص و خانواده های آنان می باشد.

این کارگاه طبق ماده 27 واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی، انجام شده که کارگاه و تجهیزات آن با کمک بخش خصوصی و همکاری خیرین برای بیماران خاص از جمله تالاسمی، ام اس، معلولان و زنان سرپرست خانوار تاسیس و راه اندازی شده که زنان سرپرست خانوار و بیماران خاص و سایر افراد تحت پوشش مراکز خیریه در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز