با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی

ساختمان مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای تدبیر افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۱:۲۳
کد خبر: ۷۸۶۴۱۴
عصر امروز با حضور "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و محمدعلی سلیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، ساختمان مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای "تدبیر" در پنج طبقه با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومان توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در حاشیه این افتتاح، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت با روش های جدید در صدد است برخی از پروژه را به بخش غیردولتی واگذار کند.

محمد شریعتمداری افزود: این مرکز قبلا مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوده که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات آموزشی  به 2 هزار نفر  ساعت را دارد که در این مرکز،  متقاضیان، دوره های مهارت آموزی را فرا می گیرند.

وی اضافه کرد: مهارت آموزی لازمه ورود به بازار کار است و جوانان باید مهارت های لازم را متناسب با بازار کار فرا بگیرند.

وی به ظرفیتهای هرمزگان اشاره و اضافه کرد: این استان پتانسیل های طبیعی زیادی برای ایجاد اشتغال دارد اما در زمینه مهارت آموزی جوانان آنچنان کار نشده و باید در این خصوص تلاش بیشتری شود.

مقام عالی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: تلاش دولت تدبیر و امید بر  این بوده که در حوزه مهارت آموزی که یکی از نیازمندی های ایجاد اشتغال است، قدم های مهمی را بردارد و با در اختیار قرار دادن مراکز آموزش فنی و حرفه ای همراه با تعهد در یک دوره معین،  زمینه در اختیار قراردارن برخی از خدمات قابل ارائه در زمینه تربیت کادرفنی و مربی و هنرجوها را علاوه بر بخش دولتی به بخش غیردولتی نیز مهیا کند و این سیاست ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است  که مجتمع آموزشی تدبیر در زمینه بهداشت ایمنی، فناوری اطلاعات، حسابداری، و دوره های کارآفرینی فعالیت دارد و سالانه بیش از 1500 نفر در این مجتمع دوره های آموزشی متناسب با بازار کار را فرا می گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز