دیدار دکتر اردکانیان وزیر نیرو با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

دیدار وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۱:۲۷
کد خبر: ۷۸۷۲۷۹
دیدار وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان
نشست صمیمی دکتر اردکانیان وزیر نیرو با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در شرکت آب منطقه ای هرمزگان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این دیدار دکتر اردکانیان با تشریح وضعیت منابع آب کشور و برنامه های وزارت نیرو در جهت تامین نیازهای ابی کشور و استان اظهار داشت: علی رغم مشکلات و چالش های پیش روی وزارت نیرو تلاش های صورت گرفته موجب خوشحالی مردم گردید.

وی درادامه با اشاره به اینکه دولت کارنامه درخشانی را  در حوزه تامین آب و برق کشور در چهاردهه اخیر داشته است؛ گفت: صددرصد جمعیت شهری و ۷۵درصد جمعیت روستایی از سیستم های پایدار آب شرب برخوردارند.

وزیر نیرو با ابراز امیدواری در خصوص برنامه های تامین اب استان تصریح کرد: با بهره برداری از طرح تامین اب شرب از سدهای شمیل و نیان و نوسازی فاز نخست طرح نوسازی خط انتقال اول اب از میناب به بندرعباس مردم بندرعباس و بندر خمیر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند. 

در ادامه این نشست آیت الله نعیم آبادی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین وزارت نیرو گفت: مردم صبور و ولایتمدار هرمزگان قدردان مسئولین دولت د راستان هرمزگان هستندو هر اقدامی که کام انان را شیرین می گرداند بهترین هدیه به انان است.

در بخش دیگری از این دیدار مهندس هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گزارشی از روند اجرایی طرح های مهم و زیر بنایی بخش آب استان را ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز