صورت گرفت ؛

امضای تفاهم نامه اجرای طرح داناب میان آب منطقه ای و اداره کل اموزش و پرورش هرمزگان

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۰:۳۲
کد خبر: ۷۹۰۰۱۸
امضای تفاهم نامه اجرای طرح داناب میان آب منطقه ای و اداره کل اموزش و پرورش هرمزگان
تفاهم نامه اجرای طرح داناب برای 80 هزار دانش آموز هرمزگانی میان شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری این دو ارگان عنوان کرد: طرح داناب(طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب) در سال گذشته نیز به اجرا درامد که در این راستا موفقیت هایی را به همراه داشت.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به شرایط اقلیمی استان هرمزگان و کمبود بارش در سال‌های اخیر همچنین خشک‌سالی‌های پی‌درپی لزوم آگاهی و استفاده بهینه از آب مطرح است ازاین‌روآموزشهمگانیبرایهمهاقشارجامعه ازجمله دانشآموزانضروریاست.

این مقام مسئول اظهار کرد: همان گونه که میدانیم شکل گیری و رشد شخصیت افراد در کودکی صورت میگیرد از این رو اموزش و پرورش نقش بسیار موثری در تربیت افراد دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان افزود: ازآنجایی‌که دانشآموزانطیفیازجامعههستندکه می‌تواننددرمصرف بهینه آب و ترویج آموزه‌های فرهنگی مصرف بهینه درخانواده مؤثر باشند ‌این طرح درپایه های هفتم، هشتم و نهم مدارس اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: هرکارفرهنگی باید ریشه‌ای و با تکیه‌ بر تفکر واندیشه صورت گیرد که این نگرش فرهنگی به‌صورت ریشه‌ای از مدارس استان آغازشده است.

ملایی در پایان سخنان خودبیان کرد: سرمایه گزاری در بخش اموزش و پرورش نتیجه ان داشتن جامعه ای سالم و اگاه است.

در ادامه این دیدار موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: بیشترین آموزش و نهادینه شدن آن در مدرسه صورت میگیرد که بر خانواده ها نیز تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: آموزش فرهنگ صرفه گویی و مصرف بهینه در مدارس مطمنا تاثیرگذار تر از آموزش های فضای بیرون است که در این راستا دانش اموزان به عنوان هسته تاثیرگذار نقش بسزایی دارند.

گفتنی است در این دیدار تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل اموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای هرمزگان با حضور مشاور این طرح امضا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز