استاندار هرمزگان در بازدید از مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص):

تبدیل هرمزگان به قطب درمان سرطان برای توریسم درمانی

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۷:۲۳
کد خبر: ۷۹۹۸۲۲
استاندار هرمزگان در بازدید از مراکز درمانی مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با تکمیل تجهیزات مرکز پرتو درمانی و شیمی درمانی امید استان هرمزگان قابلیت تبدیل شدن به قطب درمان سرطان برای کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان توریسم درمانی را دارد .

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی با اشاره به مراجعه زیاد همشهریان هرمزگانی و استانهای جنوبی به مرکز پرتودرمانی و شیمی درمانی امید گفت: افزایش تجهیزات و ایجاد فضاهای درمانی باعث ارتقاء خدمات تخصصی درمانی می شود که طبق گزارش پزشک این مرکز روزانه 200 بیمار سرطانی در این مرکز پرتودرمانی می شوند.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و حمایت وزارت بهداشت و درمان ، امروز شاهد پیشرفت قابل چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان هستیم و در صورت نیاز از هر گونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

استاندار هرمزگان از اورژانس بزرگ بندرعباس که بزودی با افزایش فضای 500 متری 30 تخت به آن اضافه می شود بازدید کرد.

به گفته دکتر داودی ، رییس دانشگاه در مدت زمان کوتاهی 50 تخت به بخش های گوارش و فوق تخصصی خون اضافه می شود که از این تعداد، 25 تخت فوق تخصصی به بخش گوارش اختصاص می یابد که این دو بخش هم توسط استاندار بازدید شد.

عیادت از بیماران بستری و بررسی روند درمان آنها از برنامه های حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر محمد آشوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس ، دکتر سید حسین داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بود.

در ادامه این بازدید، فریدون همتی استاندار هرمزگان به مناسبت میلاد زینب کبری (س)و روز پرستار به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه با سفید پوستان سلامت دیدار و این روز را به آنها تبریک گفتند.

استاندار هرمزگان در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: حضرت زینب (س) پرستار حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیب دیدگاه اهل بیت بودند که در آن زنان با نبود امکانات کاری بسیار دشوار بود و این آنقدر والا و عظیم است که او را به عنوان پرستار نهضت و انقلاب حسینی می شناسیم.

همتی افزود : نامیدن روز پرستار برای ولادت این بانوی بزرگ بسیار زیبنده است و نشان دهنده اهمیت وجود پرستاران پرتلاش و وظیفه شناس در جامعه است .

وی تصریح کرد : خدمات پرستاران عزیز تنها به مراکز درمانی اختصاص ندارد و این انسانهای وارسته در منزل ها هم از بیماران پرستاری می کنند که برای تداوم و ایجاد روحیه بیشتر این جهادگران و جبران خدمات ارزشمند آنها ، وظیفه ما فراهم کردن امکانات و شرایط رفاهی لازم است.

استاندار هرمزگان با حضور در بخشهای مختلف مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) با اهدا گل از پرستاران تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کرد .

بازدید از بیمارستان 220 تختخوابی در حال احداث نفت خلیج فارس واقع در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) ، مرکز درمان ناباروری شفا ، ام آر آی و سی تی آنژیوگرافی 128 اسلایدی از دیگر برنامه های استاندار هرمزگان و هیئت همراه بود.

دکتر کمالی مدیر کل روابط عمومی استانداری ، نازنین شیبانی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و دکتر فاطمه نوروزیان مشاور امور بانوان رئیس دانشگاه در معیت استاندار هرمزگان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند .

مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) با 440 تخت فعال در جنوب غربی شهر بندرعباس واقع شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز