معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

پیشرفت موثر و پایدار جامعه در گرو توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی است

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱:۲۴
کد خبر: ۸۰۰۴۱۰
پیشرفت موثر و پایدار جامعه در گرو توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: پیشرفت موثر و پایدار هر جامعه در گرو توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: پیشرفت موثر و پایدار هر جامعه در گرو توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی است.

بهروز اکرمی افزود: بدون ایجاد ساز و کار مطلوب در  شناسایی و برخورد با معضلات اجتماعی نمی توان به امنیت همه جانبه دست یافت.

وی با اشاره به موقعیت استان هرمزگان در بین سایر استان ها، افزود: وجود بازار کار در استان بواسطه صنایع عظیم حوزه نفت و گاز، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سبب شده هرمزگان مملو از خرده فرهنگ هایی شود که حفظ و حراست از آن نیاز به مدیریت مطلوب علمی دارد.

اکرمی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیاست گذاری و هماهنگی بین دستگاه های متولی در حوزه های اجتماعی است و با توجه به شرایط خاص استان مدیریت و راهبری وظایف تعیین شده را بسیار حساس می کند.

در پایان این مراسم از زحمات منصور اخلاقی پور تقدیر و  احمد پویافر به عنوان سرپرست جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان معرفی شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه