مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان:

اولویت به کارگیری نیرو در صنایع باید با افراد بومی و ماندگار استان باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۰:۱۸
کد خبر: ۸۰۰۶۷۶
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان بر بهره گیری از نیروهای بومی در صنایع استان تاکید کرد و گفت: باید اولویت به کارگیری نیروهای انسانی افراد بومی و ماندگار استان باشد.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ احمد نفیسی در نشست کمیسیون کارگری استان هرمزگان، ضمن تشکر از تلاش فعالان حوزه اقتصاد، بیان داشت: طبق قانون اساسی هر ایرانی حق دارد در هرجای کشور ساکن شود و هر شغلی را انتخاب کند، لذا برای ما همه، بومی و غیر بومی از حقوق برابر بر خوردار است ولی به دلیل شرایط خاص مملکت سیاست ترجیحی استفاده از نیروهای ماندگار و بومی دراستان پیگیری می شود و باید عدل و انصاف و نسبت معقول و منطقی در این مسئله رعایت شود، همچنین مسئله تولید و حفاظت از آن بر هرچیزی ترجیح دارد.

وی افزود: شرکت های صنعتی باید کارگران فعلی خود را حفظ و حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط ویژه امروز که آمریکا به طور صریح در جهت تشدید تحریم های قبلی و جدید خود با ما اعلام مقابله می کند، این قبیل مسائل بیانگر آن است که این کشور هنوز خوی تجاوزگرانه دارد.

نفیسی با بیان اینکه دولت آمریکا از یک سو در جهت ایجاد مضیقه برای ما و از سوی دیگر سازماندهی در جهت ایجاد نارضایتی های عمومی در بین فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: این کشور از موضعی به ظاهر خیرخواهانه درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم برآمده در حالی که محرک اصلی همه نارضایتی ها خود آمریکاست.

به گفته وی، امیدواریم با همکاری همه دلسوزان نظام ضمن عبور از این گردنه، روز به روز در جهت تقویت موضع دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس نظام گام برداریم.

نفیسی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی، کمیسیون های کارگری شهرستان های استان باید با تشکیل جلسات مداوم مسایل و مشکلات را رصد و مهار کرده و در جایی که برای حل معضلات کارگری نیاز به ورود کمیسیون کارگری باشد آن را به ما منعکس کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز