بازسازی و تکمیل بزرگترین سردخانه جنوب کشور در بندر شهید رجایی کلید خورد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۲:۴۹
کد خبر: ۸۰۱۲۵۷
بازسازی و تکمیل بزرگترین سردخانه جنوب کشور در بندر شهید رجایی کلید خورد
با حضور جمعی از مسئولان، عملیات اجرایی بازسازی و تکمیل بزرگترین سردخانه جنوب کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی پس از دو دهه غیرفعال بودن و بلاتکلیفی، کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تکمیل بزرگترین سردخانه جنوب کشور در بندر شهید رجایی اظهار داشت: سردخانه کوثر به عنوان بزرگترین سردخانه جنوب کشور با احتساب اراضی آن ۷,۵ هکتار وسعت دارد که تحویل زمین آن ۳۰ سال پیش در سال ۶۷ به سرمایه گذار صورت گرفت و فاز اول آن برای مدتی کوتاه فعال بود اما طی دو دهه اخیر بنا به دلایلی خارج از حوزه اختیارات اداره بندر، راکد ماند.

وی افزود: طی دو سال اخیر و آغاز دوره مدیریتی جدید در بندر شهید رجایی، رایزنی های زیادی با سرمایه گذاران برای فعال سازی این پروژه صورت گرفت تا اینکه امسال مذاکرات به ثمر نشست و امروز شاهد آغاز عملیات بازسازی و تکمیل این مجتمع سردخانه ای توسط یکی از شرکت های بخش خصوصی هستیم.

 عفیفی پور خاطرنشان کرد: این پروژه نیمه تمام که سرمایه ای بدون استفاده از بیت المال محسوب می شود، قرار است با ۳۷میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی طی مدت ۲۴ ماه تکمیل و با بهره برداری از آن، برای حداقل ۱۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: این مجتمع سردخانه ای نیمه تمام، یک پروژه بزرگ ملی است که ظرفیت های اشتغالزایی خوبی برای جوانان جویای کار در استان هرمزگان ایجاد می کند.

"احمد مرادی" نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی از وجود ۶۰هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کشور خبر داد و افزود: هنر مسئولان به سرانجام رساندن این پروژه ها با جلب مشارکت بخش خصوصی است.

وی با تقدیر از مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی برای تعیین تکلیف چهار پروژه بزرگ نیمه تمام، اظهار داشت: ۳۷ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری برای تکمیل این مجتمع سردخانه ای رقم چشمگیری است که به همت یک بانوی سرمایه گذار قرار است این پروژه تکمیل و به سرانجام برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز