حضور فعال منطقه آزاد قشم در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۱۳۴۷۳
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از حضور قشم در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛طاهره شهرکی با اشاره به استقبال بالای  بازدیدکنندگان از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه، عرضه توانمندی های گردشگری و صنایع دستی جزیره و معرفی جاذبه های قشم بود.

وی افزود: کارشناسان صنایع دستی، گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی قشم به همراه نمایندگان جامعه هتلداران و راهنمایان گردشگری جزیره نیز با حضور در این غرفه ظرفیت های منطقه آزاد قشم را برای بازدیدکنندگان برشمردند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید استانداران و مدیران عامل مناطق آزاد کشور از این غرفه خبر داد و گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است و حضور منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه تخصصی، فرصتی ارزنده برای ارایه پتانسیل های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جذب مخاطبان علاقمند به این صنعت می باشد.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در 12 سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر 45 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و سه هزار مترمربع فضای باز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز