وبسایت قشم گردی، منتخب یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۱:۱۹
کد خبر: ۸۱۵۰۴۹
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از اخذ رتبه نخست وبسایت قشم گردی در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛طاهره شهرکی با اعلام این خبر بیان کرد: وبسایت قشم گردی (http://qeshmgardi.com ) از بین 6 شرکت کننده در شاخه محتوا و خبر، گروه سایت های شهری و محله ای به مقام نخست کشور دست یافت.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: سایت های اطلاع رسانی و خبری تخصصی با محوریت محله، منطقه و یا شهر خاص (سایت های مربوط به سازمان های دولتی یا نهاد های عمومی شهری یا استانی شامل این گروه نمی شوند) در این بخش شرکت داشتند.

به گفته شهرکی، وبسایت قشم گردی با همکاری سه جوان بومی و با هدف اطلاع رسانی و آشناسازی گردشگران با امکانات و توانمندی های جزیره در سال 1395 آغاز به کار کرده و تا کنون پاسخگوی نزدیک به یک هزار و 700 سوال مردمی در مورد قشم بوده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در تهران برگزار شد. این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران برمی گزیند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران(بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران) اهدا می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز