جشنواره شهر ایده آل در بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵:۲۱
کد خبر: ۸۱۵۴۵۲
هم‌زمان با نهمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل به میزبانی بندرعباس، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس جشنواره شهر ایده آل را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستاییهم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بندرعباس آغاز شد.

الیاس محسنی افزود: در این رخداد بزرگ مسئولین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، معاون امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور، برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای سراسر کشور، شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها با هدف انتقال دانش مدیریت شهری با رویکرداستراتژیک پذیری مدیران شهری، اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسانحضور داشتند.

وی ادامه داد: در نهمین دوره نمایشگاه شهرایده آل که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس دایربود، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیباسازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد و ... آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایشگذاشته بودند.

محسنی تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه شهر ایده آل در بندرعباس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اقدام برگزاری جشنواره فرهنگی کرده بود و در این ایام با حضور هنرمندان بندرعباسی به اجرای برنامه‌های مختلف در محوطه برگزاری نمایشگاه پرداخت.

وی ابراز کرد: برپایی غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی و غذاهای بومی و محلی به نفع کودکان مبتلا به سرطان از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان در روزهای برگزاری این نمایشگاه در بندرعباس بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز