برگزاری دوره های خلاقیت کودکان در فرهنگسرای گلستان

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۱:۰۷
کد خبر: ۸۱۷۸۴۸
با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، دوره ریاضیات، خلاقیت و استعدادیابی در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: زندگی پیچیده امروزی هرلحظه در حال نوآوری و خلاقیت است و ضرورت استمرار زندگی فعال انسان برای خلق نشاط و پویایی در زندگی نوآوری و ابتکار است.

سمیه صمصام پور ابراز کرد: کودکان در سنینپایه قادر به تفکر انتزاعی همچون بزرگ‌سالان نیستند و از طریق نمایشی کردن موضوعات راهی می‌یابند تا دانسته‌های خود را به شیوه‌ای مفهوم‌تر و ملموس‌تر به کار گیرند.

وی افزود: هنگامی که کودکان ایده‌ای را به اجرا در می‌آورند، خود به تمامی جذب آن می‌شوند و به طور عملی و فعال دست به تجربه می‌زنند و در کلاس ریاضی نیز این امر صادق است زیرا کودک با قرار دادن خود به جای اشیا و ارقام و اشکال ریاضی و تجربه ملموس این‌ها به آن‌هاعلاقه‌مند شده و اهمیت می‌دهد.

صمصام پور ابراز کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری اعضای هیئت‌علمی دانشگاه هرمزگان اقدام به برگزاری دوره‌های خلاقیت در ریاضیات و استعدادیابی کرده است.

وی تصریح کرد: در این دوره‌ها که به‌صورت روزانه با هماهنگی مدارس در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود، دانش آموزان با حضور در کارگاه‌ها

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز