برگزاری هفتمین جلسه کمیته ذیل ستاد ساماندهی

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۳:۱۵
کد خبر: ۸۱۹۷۷۱
هفتمین جلسه کمیته ذیل ستادساماندهی با موضوع مشارکت ها به ریاست خادمی معاونت ورزشی و با حضور سایر اعضاء در سالن اجتماعات اداره کل برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خادمی معاونت ورزشی اداره کل ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا و گرامیداشت هفته زن اظهارداشت: سازمان های مردم نهاد و سمن ها می توانند همراه و نیروی خوبی در جهت کمک و همراهی نهادهای دولتی باشند.

وی افزود: باید بیش از گذشته به نیروهای جوان و سازمان های مردم اهمیت دهیم زیرا بازوان قوی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

خادمی تصریح نمود: همه نهادها و دستگاههای دولتی باید حامی این سازمان ها باشند تا شاهد فعالیت بیشتر این سازمان ها در همه حوزه های 13گانه که جزءماموریت های حوزه جوانان است باشیم.

درادامه مهین زارع مسئول امور مشارکت ها اظهارداشت: کشوری می تواند موفق باشد و پیشرفت کند که مشارکت ها و نهادهای مدنی بیشترباشد و مردم پای کار باشند.

درپایان نمایندگان دستگاهها نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و مقرر شد در جلسه آینده ستاد ساماندهی ،دستگاههای بهزیستی،میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ،آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای ،شهرداری،خانه سمن های جوانان استان دفتراموربانوان استانداری گزارشی از عملکرد سازمان های مرد نهاد در هر حوزه را ارائه نمایند.

همچنین صدا وسیمادر تولید محتوای حوزه جوانان بویژه مشارکت های اجتماعی و محورهای 13 گانه این حوزه با دبیرخانه ستاد همکاری داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز